مطالب مرتبط:
اقتدار امروز ایران مرهون خون شهداست/ دنیا صدام را پشتیبانی کردند
اقتدار ایران اسلامی مرهون فرهنگ دفاع مقدس است
استاندار فارس: مرجعیت ایران اسلامی در تصمیم گیری های جهانی مدیون خون شهداست
پزشکیان: توان بازدارندگی کشور به سطحی رسیده که هیچ اهریمنی جرأت فکر کردن به حمله علیه ایران را هم ندارد/ عزت و اقتدار امروز ایران مدیون از خودگذشتگی نیروهای مسلح است/ قدرت و سربلندی نظام اسلامی را با تقویت نیروهای مسلح حفظ کرده و ارتقا می بخشیم
عباسی: سفر رییس جمهور به عراق اقتدار سیاسی ایران را به نمایش درآورد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1403 ساعت 12:202024-09-21سياسي

اقتدار امروز ایران مرهون خون شهداست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمدهادی ایمانیه صبح شنبه در مراسم رژه نیرو های مسلح در شیراز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های جوانان ایران اسلامی و جان فشانی عزیزانی است که جان ارزشمندشان را در راه ایران .

- استاندار فارس گفت: اگر ایران امروز مقتدر و سربلند و مرجعی برای تصمیم گیری در سطح دنیاست، مرهون قطره قطره خون شهدا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمدهادی ایمانیه صبح شنبه در مراسم رژه نیرو های مسلح در شیراز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های جوانان ایران اسلامی و جان فشانی عزیزانی است که جان ارزشمندشان را در راه ایران و اسلام در طبق اخلاص قرار دادند.

وی با تبریک این هفته به آزادگان، جانبازان و خانواده معظم شهدا ادامه داد: وقتی انسان رشادت های این افراد را می بیند و می شنود شگفت زده می شود.

استاندار فارس تاکید کرد: اگر ایران امروز مقتدر و سربلند و مرجعی است برای تصمیم گیری در سطح دنیا مرهون قطره قطره خون این شهدا است.

ایمانیه افزود: باید تلاش کنیم نسل جوان و نوجوان بدانند 44 سال قبل همه دنیا بسیج شد و تصمیم گرفت نهضت نوپای ما را نابود کند و صدام لعنت شده ادعا کرد در عرض یک هفته خودم را به تهران خواهم رساند و مصاحبه بعدی ام را در تهران انج


برچسب ها: هفته دفاع مقدس - دفاع مقدس - محمدهادی ایمانیه - ایران - جوانان ایران - ایران اسلامی - در راه ایران
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار امروز ایران مرهون خون شهداست

اقتدار امروز ایران مرهون خون شهداست