مطالب مرتبط:
هوای اصفهان خنک می شود
دمای هوای اصفهان کاهش می یابد
خنک شدن هوای استان همدان 
اورژانس اصفهان به 3 هزار زائر اربعین در شلمچه خدمات رسانی کرد
11 پروژه ورزشی در اصفهان به بهره برداری رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1403 ساعت 21:002024-08-27اجتماعي

هوای اصفهان خنک می شود


کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: کاهش محسوس دمای هوا در استان از فردا تا اوایل هفته آینده در استان پیش بینی می شود.

مینا معتمدی، کمینه دمای هوای استان در 24 ساعت پیش رو را از کاهیش بین یک تا 2 درجه سلسیوس برخوردار دانست و گفت: بویین میاندشت با کمینه دمای 10 درجه سلسیوس بالای صفر و خور و بیابانک با بیشینه دمای 45 درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرم ترین نقاط استان در این مدت خواهند بود.

به گفته کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان، بیشینه و کمینه دمای هوای این کلان شهر در گرم ترین و خنک ترین ساعات امروز، بین 40 و 19 درجه سلسیوس بالای صفر در نوسان است.

معتمدی افزود: تا پایان هفته جاری آسمان استان صاف و در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می شود.

به گفته وی، شدت وزش باد روز های چهارشنبه و پنجشنبه در نواحی شرقی، جنوبی و مرکزی استان است که گاهی با خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا همراه خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: در مناطق مستعد غربی و شمالی استان در ساعات عصر و شب احتمال رعدوبرق و رگبار پراکنده به صورت محلی فراهم است.


برچسب ها: اداره کل هواشناسی - استان - پیش بینی - هواشناسی اصفهان - دمای هوا - اصفهان - دمای هوای
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان خنک می شود

هوای اصفهان خنک می شود