مطالب مرتبط:
اعزام 87 هزار زائر اربعین توسط ناوگان حمل ونقل مسافری اصفهان
اعزام 87 هزار زائر اربعین با ناوگان حمل ونقل مسافری اصفهان
جابجایی بیش از هفت هزار نفر زائر اربعین توسط ناوگان حمل و نقل اردبیل
جابجایی بیش از هفت هزار زائر اربعین توسط ناوگان حمل و نقل اردبیل
جابه جایی 267 هزار زائر اربعین حسینی در مدت 6 روز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 شهریور 1403 ساعت 21:502024-08-22اجتماعي

جابه جایی بیش از 9 هزار زائر اربعین ازطریق ناوگان حمل ونقل لرستان


سرپرست راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان، گفت: از ابتدای طرح اربعین حسینی (ع)، 9 هزار و 401 زائر اربعین حسینی(ع) با ناوگان حمل ونقل عمومی این استان جابه جا شدند.

- خرم آباد - سرپرست راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان، گفت: از ابتدای طرح اربعین حسینی (ع)، 9 هزار و 401 زائر اربعین حسینی(ع) با ناوگان حمل ونقل عمومی این استان جابه جا شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عارف امرایی عصر امروز پنج شنبه در گفت وگو با رسانه ها، اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای اجرای دستورالعمل های ابلاغی و تلاش شبانه روزی کارکنان، فعالان و صنوف حمل ونقل عمومی مسافر استان، از 16 تا 31 مردادماه سال جاری، 9 هزار و 401 زائر عتبات عالیات از طریق 422 سفر با ناوگان حمل ونقل عمومی استان جابه جا شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد زائر جابه جا شده شش هزار و 637 زائر با 321 سفر به مرز مهران اعزام شده اند و دو هزار و 764 زائر با 101 سفر از مرزهای هدف اربعین به استان برگشته اند.

سرپرست راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان، تصریح کرد: از تعداد زائران اعزام شده به مرز مهران تعداد چهارهزار 224 و نفر از زائران با 149 دستگاه اتوبوس، دو هزار و 384 نفر نیز با 164 دستگاه مینی بوس و 29 زائر با هشت دستگاه سواری کرایه منتقل شده اند.


برچسب ها: حمل ونقل - حمل ونقل عمومی - راهداری و حمل ونقل جاده ای - اربعین حسینی - زائر اربعین - اربعین - حمل ونقل جاده ای
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی بیش از 9 هزار زائر اربعین ازطریق ناوگان حمل ونقل لرستان

جابه جایی بیش از 9 هزار زائر اربعین ازطریق ناوگان حمل ونقل لرستان