مطالب مرتبط:
از راهکارهای تربیت قرآنی فرزند تا توصیه هایی به جوانان
امام حسن عسگری(ع) در دوران خفقان یکصد شاگرد تربیت کردند
نخستین دوره «تربیت مدرس نهج البلاغه شناسی» ویژه ائمه جماعات برگزار می شود
امام حسن عسکری(ع) در دوران خفقان یکصد شاگرد تربیت کردند
وزیر علوم: نمایندگان مجلس هیچ دخالتی در روند انتصاب یا برکناری روسای دانشگاه ندارند/ رییس دانشگاه تربیت مدرس استعفا داده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1403 ساعت 11:252024-09-17فرهنگي

تربیت فرزند هنرمند مانع ناهنجاری ها می شود


داوری اجراهای اولین و دومین روز از ششمین دوره جشنواره ملی موسیقی «امیرجاهد» روزهای یکشنبه و دوشنبه 25 و 26 شهریورماه در سالن اصلی برج آزادی تهران در بخش گروه نوازی کلاسیک ایرانی، - داوری اجراهای اولین و دومین روز از ششمین دوره جشنواره ملی موسیقی امیرجاهد روزهای یکشنبه و دوشنبه 25 و 26 شهریورماه در سالن اصلی برج آزادی تهران در بخش گروه نوازی کلاسیک ایرانی، دونوازی و گروه نوازی سازهای کوبه ای برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نخستین روز از این جشنواره در روز یکشنبه که به دونوازی موسیقی کلاسیک ایرانی اختصاص داشت، 44 اجرا از نوازندگان شهرستانی و 24 اجرا از نوازندگان تهرانی در رده های سنی الف، ب، ج، د و ه را شاهد بودیم.

اجراهای ششمین دوره از جشنواره ملی موسیقی امیرجاهد دوشنبه 26 شهریور، به بخش گروه نوازی موسیقی کلاسیک ایرانی، گروه نوازی سازهای کوبه ای و دونوازی سازهای کوبه ای اختصاص داشت که در مجموع 40 اجرا از ساعت 9 تا 21 از نوازندگان شهرستانی و تهرانی برگزار شد.

این اجراها در حضور هیئت داوران متشکل از محمد مقدسی، میلاد کیایی، زیدالله طلوعی، فرزاد عندلیبی، مرتضی اعیان، بهنام وادانی و قاسم رفعتی برگزار شد.

نباید عنوان و مقام در این جشنواره مطرح باشد میلاد کیایی یکی از داوران ششمین جشنواره ملی موسیقی امیرجاهد درباره کیفیت اجراها در


برچسب ها: نوازی - موسیقی کلاسیک ایرانی - جشنواره ملی - موسیقی - جشنواره - موسیقی کلاسیک - کلاسیک
آخرین اخبار سرویس:

تربیت فرزند هنرمند مانع ناهنجاری ها می شود

تربیت فرزند هنرمند مانع ناهنجاری ها می شود