مطالب مرتبط:
حمله گسترده صهیونیست هابه کرانه باختری باتلاق جدیدی برای آنهاست
آغاز عملیات گسترده رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری
عملیات گسترده تل آویو در کرانه باختری/ اعلام رسمی مشارکت جنگنده ها در این منطقه
آغاز عملیات گسترده اسراییل در کرانه باختری
آغاز عملیات گسترده اسراییل در کرانه باختری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 09:302024-08-28بين الملل

گردان های القدس عملیات جدیدی را در کرانه باختری کلید زد


شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین آغاز عملیات «وحشت از اردوگاه ها» را اعلام کرد، همچنین این جنبش به همراه جنبش مجاهدین تاکید کردند که عملیات نظامی گسترده رژیم صهیونیستی با هدف تسلیم کردن کرانه باختری انجام می شود.

- شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین آغاز عملیات وحشت از اردوگاه ها را اعلام کرد، همچنین این جنبش به همراه جنبش مجاهدین تاکید کردند که عملیات نظامی گسترده رژیم صهیونیستی با هدف تسلیم کردن کرانه باختری انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از آنکه رژیم صهیونیستی آغاز عملیات نظامی گسترده در شمال کرانه باختری را اعلام کرد، گردان های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بامداد امروز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهایش عملیات موسوم به وحشت از اردوگاه ها را در محورهای درگیری در کرانه باختری آغاز کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری المیادین ، این گردان ها در بیانیه خود تاکید کردند: دشمن پس از شکستش در طول 10 ماه گذشته در مقابل نیروهای مردمی ما در غزه و کرانه باختری، اکنون در جستجوی یافتن تصویری از پیروزی نیروهایش را جمع کرده اما نیروهای ما آماده هستند و دشمن طعم ترس از اردوگاه ها را خواهد چشید و سربازانش خواهند دید چه جهنمی در انتظارشان است.


برچسب ها: جنبش جهاد اسلامی فلسطین - کرانه باختری - جهاد اسلامی فلسطین - جنبش جهاد اسلامی - عملیات - رژیم صهیونیستی - عملیات نظامی
آخرین اخبار سرویس:

گردان های القدس عملیات جدیدی را در کرانه باختری کلید زد

گردان های القدس عملیات جدیدی را در کرانه باختری کلید زد