مطالب مرتبط:
استاندار گیلان خواستار بررسی ابعاد فوت هوادار ملوان شد
جزییات فوت هوادار ملوان از زبان مدیرعامل این باشگاه: در دقیقه 20 مسابقه بر اثر ضایعه قلبی این اتفاق تلخ اتفاق افتاد / در حال بررسی موضوع دیر رسیدن آمبولانس هستیم
فوت هوادار ملوان در ورزشگاه؛ داغی بر دل فوتبال ایران+ فیلم
اقدام فوری فدراسیون فوتبال بعد از فوت یک هوادار ملوان
اقدام فوری فدراسیون فوتبال بعد از فوت یک هوادار ملوان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1403 ساعت 13:552024-09-14ورزشي

استاندار گیلان خواستار بررسی ابعاد فوت هوادار تیم فوتبال ملوان بندر انزلی شد


اسدالله عباسی، استاندار گیلان در پی درگذشت مرحوم مرتضی خائفی، هوادار قدیمی فوتبال و باشگاه ملوان بندر انزلی در جریان دیدار شامگاه گذشته سپاهان و ملوان خواستار بررسی ابعاد این حادثه تلخ شد.

- ایسنا/گیلان اسدالله عباسی، استاندار گیلان در پی درگذشت مرحوم مرتضی خائفی، هوادار قدیمی فوتبال و باشگاه ملوان بندر انزلی در جریان دیدار شامگاه گذشته سپاهان و ملوان خواستار بررسی ابعاد این حادثه تلخ شد.

در پی درگذشت هوادار قدیمی فوتبال و باشگاه ملوان بندر انزلی در جریان دیدار شب گذشته سپاهان و ملوان، اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز، 24 شهریورماه ضمن تأسف از این حادثه ناگوار و با ابراز همدردی با خانواده مرحوم مرتضی خائفی، خواستار بررسی ابعاد این حادثه تلخ شد.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین ضمن عرض تسلیت این حادثه غم بار به خانواده محترم ایشان و نیز جامعه ورزشی استان، رحمت و مغفرت الهی را از درگاه خداوند خواستار شد و اعلام کرد که ابعاد حادثه به صورت جامع بررسی و از طریق رسانه های استان به اطلاع عموم خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان دیدار شب گذشته سپاهان و ملوان یکی از هواداران تیم ملوان بندرانزلی که برای حمایت از ملوان خود را به اصفهان رسانده بود، به دلیل هیجانات بازی و حمله قلبی درگذشت تا این اتفاق موجی از ناراحتی را


برچسب ها: ملوان بندر انزلی - استاندار گیلان - بندر انزلی - ملوان - باشگاه ملوان - استاندار - گیلان
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان خواستار بررسی ابعاد فوت هوادار تیم فوتبال ملوان بندر انزلی شد

استاندار گیلان خواستار بررسی ابعاد فوت هوادار تیم فوتبال ملوان بندر انزلی شد