مطالب مرتبط:
برخورد جدی با اتباع غیرمجاز در اطراف حرم مطهر رضوی ادامه دارد
جمع آوری 605 نفر از اتباع غیرمجاز طی 48 ساعت گذشته در کرمان
برخورد جدی با اتباع غیرمجاز در اطراف حرم مطهر رضوی ادامه دارد آفتاب نو | اخبار ورزشی
اتباع خارجی مقیم ایران بیشتر از جمعیت 72 کشور دنیا!
ثبت نام بیش از 10 درصدی اتباع در مدارس شیراز غیرمجاز است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 شهریور 1403 ساعت 13:002024-09-12سياسي

اتباع غیرمجاز به حوزه های امنیتی و دفاعی کشور خدشه وارد می کنند


کرمان_رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اتباع بیگانه غیرمجاز می توانند به حوزه های دفاعی و امنیتی ما خدشه وارد کنند.

- کرمان_رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اتباع بیگانه غیرمجاز می توانند به حوزه های دفاعی و امنیتی ما خدشه وارد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم عزیزی، صبح پنجشنبه در سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به جنوب استان کرمان در فرودگاه شهر جیرفت گفت: در سفر به جنوب استان کرمان ضمن بازدید هوایی از برخی نقاط ضروری استان، ظرفیت ها، مزیت ها، نیازها و محدودیت هایی که استان کرمان در این زمینه دارد را مورد بررسی قرار می دهیم.

وی با بیان اینکه مسائل شرق و جنوب شرق کشور متعدد است افزود: قاچاق سوخت، اتباع بیگانه غیرمجاز، تردد اشرار و انسداد مرز و کویر موضوعات مهمی است که باید برای آن تصمیم جامع و عاجلی گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه مساله رهاشدگی کویر در کشورمان باید حل شود افزود: اتباع بیگانه غیرمجاز می توانند به حوزه های دفاعی و امنیتی کشور خدشه وارد کنند.

عزیزی، با بیان اینکه در این سفر مسائل استان کرمان را با حضور فرمانداران و مسئولان سیاسی و نظامی مورد بررسی قرار می دهیم گفت: امیدواریم این بازدیدها، رفت و آمدها، اقدامات نظارتی و ج


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - کمیسیون امنیت ملی - کمیسیون امنیت - اتباع بیگانه - شورای اسلامی - سیاست خارجی - استان کرمان
آخرین اخبار سرویس:

اتباع غیرمجاز به حوزه های امنیتی و دفاعی کشور خدشه وارد می کنند

اتباع غیرمجاز به حوزه های امنیتی و دفاعی کشور خدشه وارد می کنند