مطالب مرتبط:
جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت یوم الله 13 آبان برگزار شد
غزل جدیدی از حضرت آیت الله خامنه ای با عنوان «شرح حال» منتشر شد
غزل جدیدی از حضرت آیت الله خامنه ای با عنوان «شرح حال» منتشر شد
«شرح حال»؛ غزل جدیدی از حضرت آیت الله خامنه ای
هم اکنون سخنرانی آیت الله اعرافی در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه + پخش زنده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1403 ساعت 11:452024-09-07فرهنگي

بزرگداشت آیت الله تهامی خرداد 1404 برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: جشنواره شعر آیینی ابن حسام خوسفی 28 آبان ماه و بزرگداشت آیت الله تهامی نیز خرداد سال آینده برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی فرخنده صبح شنبه در نشست خبری پیرامون قرارگاه شهید آوینی اظهار کرد: ما در ابتدا برای این قرارگاه فراخوان دادیم که بعد از فراخوان 24 طرح به دبیرخانه قرارگاه در خراسان جنوبی رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پس از بررسی ها 6 طرح به قرارگاه شهید آوینی وزارت فرهنگ و ارشاد ارسال شد، گفت: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز 4 طرح مورد تأیید قرار گرفت.

فرخنده با تأکید بر اینکه اولین طرح مورد تأیید قرار گرفته طرح قرآنی 313 بود، اظهار کرد: این طرح باهدف تربیت 313 حافظ قرآن اجرایی می شود که بر اساس آن 10 کرسی قرآنی در بیرجند و 40 کرسی دیگر در شهرستان های خراسان جنوبی برگزار شد وی طرح دوم را طرح جوانه ها با مشارکت چند مجموعه اعلام و بیان کرد: در این طرح و در قالب ستاد روا به 500 کنشگر فرهنگی با محوریت دانش آموزان آموزش های لازم داده می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین در طرح دوم جوانه به 100 کنشگر رسانه ای و 100 هنرمند تئاتر شبستان آموزش های لازم داده می شود تا توانمندی های لازم در عرصه کنشگری را فرا بگیرند.


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد - خراسان جنوبی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - وزارت فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت آیت الله تهامی خرداد 1404 برگزار می شود

بزرگداشت آیت الله تهامی خرداد 1404 برگزار می شود