مطالب مرتبط:
52 هزار دانش آموز ساوجی آغاز سال تحصیلی را جشن می گیرند
پنج هزار دانش آموز پایه اول بروجردی آغاز سال تحصیلی را جشن گرفتند
229 هزار دانش آموز زنجانی سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند
آمادگی قم برای آغاز سال تحصیلی جدید با 315 هزار دانش آموز
آغاز سال تحصیلی در خوزستان با 630 هزار دانش آموز ابتدایی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1403 ساعت 15:152024-09-18اجتماعي

17 میلیون دانش آموز در کشور از امروز آغاز سال تحصیلی جشن گرفتند


رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: حدود 17 میلیون دانش آموز در سراسر کشور از امروز آغاز سال تحصیلی جدید را جشن گرفتند.

- ارومیه-رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: حدود 17 میلیون دانش آموز در سراسر کشور از امروز آغاز سال تحصیلی جدید را جشن گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد محمودزاده روز چهارشنبه در آیین نواختن زنگ جوانه ها در ارومیه اظهار کرد: مشارکت در ساخت و تجهیز فضای آموزشی، مشارکت در مسیر سیستم کلاسی، همراهی در ارتقا سطح پویایی کلاس های درس موجب اعتلای اندیشه دانش آموزان برای جامعه آینده است که بدون همراهی خانواده ها امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش سیستم آموزشی مشخص اما بسیار گسترده ای دارد و فتح این مسیر به تنهایی امکان پذیر نیست و دیگر مجموعه های اداری نیز با همراهی این وزارت خانه به فکر آینده سازان این کشور هستند.

محمودزاده با بیان اینکه حدود 17 میلیون دانش آموز در سراسر کشور از امروز آغاز سال تحصیلی جدید را جشن گرفتند افزود: اگر قرار باشد که آینده کشور رشد و تعالی داشته باشد باید استمرار بخش راه شهدا و در مسیر همگرایی با ادبیات و فرهنگ مشترک باشیم.


برچسب ها: آغاز سال تحصیلی - آغاز سال تحصیلی جدید - آموزش و پرورش - وزارت آموزش و پرورش - دانش آموز - رییس سازمان مدارس - مشارکت های مردمی
آخرین اخبار سرویس:

17 میلیون دانش آموز در کشور از امروز آغاز سال تحصیلی جشن گرفتند

17 میلیون دانش آموز در کشور از امروز آغاز سال تحصیلی جشن گرفتند