مطالب مرتبط:
افتتاح 1000 واحد طرح نهضت ملی مسکن شمال سیستان و بلوچستان در هفته دولت
تحویل اراضی نهضت ملی مسکن به متقاضیان تا پایان سال از سوی دستگاه ها ادامه یابد
تحویل اراضی نهضت ملی مسکن به متقاضیان تا پایان سال از سوی دستگاه ها ادامه یابد
هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن شمال سیستان و بلوچستان آماده افتتاح است
9 پروژه تامین برق طرح نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی تکمیل شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1403 ساعت 09:052024-08-24اقتصادي

1000 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن زاهدان تحویل متقاضیان می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، عطاءاله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: 1000 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سایت «آرمانشهر» زاهدان همزمان با هفته دولت امسال افتتاح و تحویل متقاضیان می شود.

- مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: 1000 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن زاهدان همزمان با هفته دولت امسال افتتاح و تحویل متقاضیان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، عطاءاله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: 1000 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سایت آرمانشهر زاهدان همزمان با هفته دولت امسال افتتاح و تحویل متقاضیان می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین شهدای خدمت به ویژه آیت الله رییسی، مسیر خدمتگزاری صادقانه تا پای جان تبیین شود و آحاد جامعه را از خدمات صورت گرفته آگاه ساخت تا نسل جوان قدر مجاهدت ها و تلاش های دولت برای رفاه مردم و آبادانی کشور را بهتر درک کند.

وی در خصوص پروژه های قابل بهره برداری و کلنگ زنی این هفته عنوان کرد: همزمان با هفته دولت علاوه بر افتتاح واحد های طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان عملیات آماده سازی سایت 79 هکتاری میرجاوه با اعتبار حدو


برچسب ها: مدیرکل راه و شهرسازی استان - استان سیستان و بلوچستان - مدیرکل راه و شهرسازی - سیستان و بلوچستان - راه و شهرسازی - واحد مسکونی - هفته دولت
آخرین اخبار سرویس:

1000 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن زاهدان تحویل متقاضیان می شود

1000 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن زاهدان تحویل متقاضیان می شود