مطالب مرتبط:
وزیر آموزش و پرورش: توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان را دنبال می کنیم/ این یکی از اساسی ترین برنامه های دوره وزارت ماست+فیلم
برنامه وزیر علوم برای تغییر روسای دانشگاه ها
وزیر آموزش پرورش: تحصیل دانش آموزان اتباع برای ما مهم است
تأکید وزیر آموزش و پرورش بر اهمیت تحصیل دانش آموزان اتباع خارجی
آموزش درست کردن یک رشته پلو خوشمزه و عالی + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1403 ساعت 08:352024-08-27دانش

برنامه وزیر علوم برای انتصابات و تغییرات مدیران آموزش عالی


وزیر علوم تحقیقات و فناوری درباره تغییر ساختاروزارت علوم گفت:  این ساختار مصوب شورای عالی اداری است و بنده قصد تغییر ساختار را ندارم.

- وزیر علوم تحقیقات و فناوری درباره تغییر ساختاروزارت علوم گفت:  این ساختار مصوب شورای عالی اداری است و بنده قصد تغییر ساختار را ندارم.

دکتر حسین سیمایی صراف در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به روند اجرای برنامه ها در وزارت علوم گفت: برنامه های خوبی در دوره وزارت دکتر زلفی گل طراحی شده و در حال اقدام هستند من حتماً برنامه ها را ادامه می دهم.

وی افزود: ولی قطعاً یکسری برنامه هایی هم در راستای شعار آقای ریس جمهور که وفاق ملی، ایجاد نشاط و امید و ایجاد تفاهم و گفتگو است که تدارک می بینیم و جزو برنامه های ما است.

وزیر علوم در مورد انتصابات روسای دانشگاهها و معاونان وزارت علوم نیز افزود: در مورد انتصابات من همیشه گفته ام صرف این که کسی در گذشته توسط دیگری منصوب شد، دلیل نمی شود که وی را تغییر دهیم ولی قطعاً تغییراتی برحسب عملکرد و کارنامه عملکردی وجود دارد، درعین حال ما با بررسی و احتیاط براساس عملکرد اقدام خواهیم کرد.

وزیر علوم درباره تغییر ساختار وزارت علوم نیز گفت: این ساختار مصوب شورای عالی اداری است، قاعدتاً اگر هم بخواهیم تغییر بدهیم باید با تصویب شورای عالی اداری انجام شود، بنده قصد ت


برچسب ها: وزیر علوم تحقیقات و فناوری - تغییر ساختار - برنامه ها - وزارت علوم - برنامه - ساختار - وزیر علوم
آخرین اخبار سرویس:

برنامه وزیر علوم برای انتصابات و تغییرات مدیران آموزش عالی

برنامه وزیر علوم برای انتصابات و تغییرات مدیران آموزش عالی