مطالب مرتبط:
آفت مگس زیتون در باغات طارم پایش می شود
تجدید میثاق هیئت دولت با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی| پخش زنده از ایران پرس
آفت سنک در چهار شهرستان خراسان رضوی مشاهده شد
تجدید میثاق رییس جمهور و اعضای هیئت دولت با آرمان های امام خمینی (ره)
آفت «سنک» در 4 شهرستان خراسان رضوی مشاهده شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1403 ساعت 09:002024-08-24سياسي

آفت گریبان گیر هیئت های مذهبی چیست؟


امروزه شکل و قالب هیئت های مذهبی دچار آفت هایی شده، آفتی که اگرچه ممکن است در آینده دامن گیر همه ی ارکان هیئت یعنی سخنران، متولی، مداح و مستمعین باشد، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری امروزه شکل و قالب هیئت های مذهبی دچار آفت هایی شده، آفتی که اگرچه ممکن است در آینده دامن گیر همه ی ارکان هیئت یعنی سخنران، متولی، مداح و مستمعین باشد، موضوعاتی همچون همچون شهرت طلبی، اسراف، تجمل، غرور و تکبر و همچنین آنچه مربوط به شخص مداح از جمله آفات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیئت یک نهاد اجتماعی و کاملا مردمی است، وظیفه نهاد اجتماعی این است که در جایی که برپا می شود، آسیب های اجتماعی آن جامعه کم شده و مسائل مهم در آن مورد بررسی قرار گیرند.

امروز کارکردهای هیأت های مذهبی فقط معطوف به فعالیت های دینی و عزاداری نیست، بلکه باید در تمامی بحران های کشور هم یار و مددکار مردم و مسئولین کشور باشند.

هیئت یکی از بزرگترین قدرت های جامعه اسلامی است و دشمن درصدد منحل کردن این قدرت بزرگ است، با برنامه ریزی های مختلف قصد انسداد این قدرت را دارد و می خواهد انرژی و راه امام حسین (ع) امتداد پیدا نکند.

اما متاسفانه امروزه شاهد این هستیم که هیئات دچار آفت هایی شده اند، آفت هایی که مربوط به شکل و قالب هیئت هاست و ممکن است دامن گیر همه ارکان هیئت، یعنی سخنران، متولی، مداح


برچسب ها: هیئت های مذهبی - هیئت - اجتماعی - مذهبی - آسیب های اجتماعی - امروز - مداح
آخرین اخبار سرویس:

آفت گریبان گیر هیئت های مذهبی چیست؟

آفت گریبان گیر هیئت های مذهبی چیست؟