مطالب مرتبط:
توصیه هایی برای انتخاب رشته کنکور سراسری
توصیه هایی برای انتخاب رشته کنکور سراسری
توصیه وزیر اقتصاد به بانک ها درباره وام ازدواج
توصیه ربیعی درخصوص وفاق ملی
توصیه وزیر اقتصاد به بانک ها درباره وام ازدواج
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1403 ساعت 09:352024-09-09اجتماعي

توصیه های هواشناسی برای کشاورزان دشت کاشان


 بررسی نقشه های هواشناسی، بیانگر جوی پایدار طی روزهای آینده در دشت کاشان است که با کاهش تدریجی دمای هوا همراه خواهد بود هرچند که پیش بینی های هواشناسی تغییرپذیر است و قطعی نیست.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: بررسی نقشه های هواشناسی، بیانگر جوی پایدار طی روزهای آینده در دشت کاشان است که با کاهش تدریجی دمای هوا همراه خواهد بود هرچند که پیش بینی های هواشناسی تغییرپذیر است و قطعی نیست.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پدیده غالب آب و هوایی از روز دوشنبه تا پایان هفته، جوی آرام همراه با وزش باد عصرگاهی در مناطق مختلف دشت کاشان پیش بینی می شود.

وی افزود: بیشینه دمای هوا در طول روزهای سه شنبه تا پنجشنبه با 38 درجه سانتیگراد جوی پایدار پیش بینی می شود که در روزهای بعد از آن هوای کاشان تا سه درجه خنک تر خواهد شد و کمینه از 19 درجه به 17 درجه سانتیگراد می رسد.

رییس اداره هواشناسی کاشان، تصریح کرد: بارش های پاییزه دیرهنگام آغاز خواهد شد و لازم است که کشاورزان، کاشت محصولات پاییزه را با توجه به هشدارهای هواشناسی و شرایط آن برنامه ریزی کنند.

ارغوانی تأکید کرد: با توجه به افزایش تراکم مگس میوه مدیترانه در مناطق مختلف شهرستان کاشان، مبارزه جدی با این آفت بر اساس سفارش های کارشناسان جهاد کشاورزی در دستور کار قر


برچسب ها: هواشناسی - دشت کاشان - پیش بینی - کاشان - دمای هوا - پایدار - بینی
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های هواشناسی برای کشاورزان دشت کاشان

توصیه های هواشناسی برای کشاورزان دشت کاشان