مطالب مرتبط:
از حمله حزب الله به مواضع صهیونیست ها تا درگیر شدن شهرک نشینان با وزیر افراطی کابینه نتانیاهو
حمله شهرک نشینان صهیونیست به بن گویر در تل آویو
پیامدهای جنگ غزه بر شهرک نشینان صهیونیست 
تداوم واکنش ها به جنایات جدید صهیونیست ها در زندان دیگر
23 کشته و زخمی در توحش جدید صهیونیست ها در غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1403 ساعت 12:402024-09-07بين الملل

حتی شهرک نشینان صهیونیست با استمرار جنایات در غزه مخالفت می کنند


رییس ستاد مرکزی یوم الله 13 آبان گفت: امروز شاهدیم که نه تنها مردم دنیا بلکه حتی شهرک نشینان صهیونیست نیز با استمرار جنایات رژیم صهیونیستی در غزه مخالفت می کنند.

- رییس ستاد مرکزی یوم الله 13 آبان گفت: امروز شاهدیم که نه تنها مردم دنیا بلکه حتی شهرک نشینان صهیونیست نیز با استمرار جنایات رژیم صهیونیستی در غزه مخالفت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد رضا نقدی در نشست خبری بزرگداشت یوم الله 13 آبان که صبح امروز برگزار شد طی سخنانی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و حمایت دولت آمریکا از این جنایات گفت: امروز شاهدیم که نه تنها مردم دنیا بلکه حتی شهرک نشینان صهیونیست نیز با استمرار جنایات رژیم صهیونیستی در غزه مخالفت می کنند اما با این حال دولت آمریکا همچنان تنها حامی و پشتیبان این جنایت ها است.

وی افزود: در هفته های اخیر نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی به کنگره آمریکا دعوت شد و اعضای این کنگره طوری نتانیاهو را با تشویق های خود مورد حمایت قرار دادند که یاد ندارم تاکنون هیچیک از رؤسای جمهور آمریکا اینگونه مورد تشویق قرار گرفته باشند.

به طوری که در بدو ورود نتانیاهو به صحن کنگره، 5 دقیقه به شکل مداوم او را تشویق می کنند و در طی سخنرانی او نیز 40 بار روی پا می ایستند و کف و هورا برای نخست وزیر رژیم صهیونیس


برچسب ها: جنایات رژیم صهیونیستی - شهرک نشینان صهیونیست - صهیونیست - رژیم صهیونیستی - شهرک نشینان - یوم الله 13 آبان - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

حتی شهرک نشینان صهیونیست با استمرار جنایات در غزه مخالفت می کنند

حتی شهرک نشینان صهیونیست با استمرار جنایات در غزه مخالفت می کنند