مطالب مرتبط:
هوش مصنوعی سرمایه گذاران را ثروتمند خواهد کرد؟
بهره برداری و کلنگ زنی 80 طرح عمرانی و اقتصادی در سامان
خلاصه بازی نساجی گل گهر را ببینید/ برد اقتصادی شاگردان تارتار مقابل نساجی + ویدئو
توصیه های اقتصادی امام جمعه تهران به وزرای دولت پزشکیان /حذف ارز ترجیحی پرهزینه بود اما...
بهره برداری و کلنگ زنی 80 طرح عمرانی و اقتصادی در سامان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 11:302024-08-31سياسي

حفظ و گسترش امنیت اقتصادی سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی


رییس کل دادگستری استان سمنان بر حفظ و گسترش امنیت اقتصادی سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی به مثابه راهبرد جدی دستگاه قضایی در این استان تاکید کرد.

- سمنان- رییس کل دادگستری استان سمنان بر حفظ و گسترش امنیت اقتصادی سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی به مثابه راهبرد جدی دستگاه قضایی در این استان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد صادق اکبری صبح شنبه در بازدید از یک کارخانه صنعتی در سمنان و در جمع خبرنگاران بیان کرد: حفظ و گسترش امنیت اقتصادی سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی به مثابه راهبرد جدی دستگاه قضایی در این استان دنبال می شود.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی در راستای تحقق شعار سال بازدید از کارخانه ها و واحدهای صنعتی و تولیدی استان را در دستور کار قرار داده است، افزود: در این بازدیدها مسائل مرتبط با تولیدگران، پیگیری می شود.

رییس کل دادگستری استان سمنان برنامه ریزی برای بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی مختلف را یکی از اولویت های کاری این مجموعه دانست و گفت: در این بازدیدها علاوه بر استماع مسائل و مشکلات مدیران این مشاغل نیز پیگیری می شود.

اکبری با بیان اینکه اهتمام جدی برای حل دشواری های این جامعه زحمت کش در چارچوب قوانین در استان سمنان وجود دارد، بیان کرد: بر این عقیده هستیم که این بازدیدها و پیگیری ها زم


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان - اقتصادی - فعالان اقتصادی - سرمایه گذاران - امنیت اقتصادی - دستگاه قضایی - رییس کل دادگستری
آخرین اخبار سرویس:

حفظ و گسترش امنیت اقتصادی سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی

حفظ و گسترش امنیت اقتصادی سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی