مطالب مرتبط:
سازِ دشمن پسندِ دوقطبی سازی
خط حزب الله 461 | ساز دشمن پسند دوقطبی سازی
ساز دشمن پسند دوقطبی سازی
تببین «دوقطبی سازی کاذب» از نظر رهبر انقلاب در خط حزب الله
تببین «دوقطبی سازی کاذب» از نظر رهبر انقلاب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1403 ساعت 10:102024-09-15سياسي

سازِ دشمن پسندِ دوقطبی سازی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «خطّ حزب اللّه» ابعاد موضوع «دوقطبی سازی کاذب» را از منظر رهبر معظّم انقلاب تبیین می کند.

تنها چند روز پس از برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ی ریاست جمهوری، - خطّ حزب اللّه ابعاد موضوع دوقطبی سازی کاذب را از منظر رهبر معظّم انقلاب تبیین می کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  خطّ حزب اللّه ابعاد موضوع دوقطبی سازی کاذب را از منظر رهبر معظّم انقلاب تبیین می کند.

تنها چند روز پس از برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ی ریاست جمهوری، رهبر معظّم انقلاب اسلامی یک راهبرد مهم را پیش روی فعّالان و کنشگران سیاسی قرار دادند: افرادی در انتخابات، در دو طرف قضیّه قرار می گیرند، چالش های به وجود می آید؛ نباید به وسوسه های دوقطبی سازی اعتنا کرد و ترتیب اثر داد؛ این توصیه ی مؤکّد بنده است.

نباید احساساتی که افراد را در دوره ی انتخابات وادار به مجادله ی با یکدیگر می کرد ادامه پیدا کند؛ نگذارید ادامه پیدا کند.

… این نباید موجب اختلاف و شکاف و جدایی بشود.

1403/5/7 دوقطبی سازی، به عنوان رفتاری غلط و انحرافی، از منظر حضرت آیت اللّه خامنه ای چگونه تعریف می شود؟ مرز دوقطبی سازی با اختلاف نظر متعارف سیاسی چیست؟ چگونه گروه های سیاسی می توانند در عین پایبندی به دیدگاه های خاصّ خود، از درافتادن به وادی دوق


برچسب ها: رهبر معظّم انقلاب - دوقطبی سازی - انتخابات - برگزاری انتخابات - دوقطبی - برگزاری - چهاردهمین دوره
آخرین اخبار سرویس:

سازِ دشمن پسندِ دوقطبی سازی

سازِ دشمن پسندِ دوقطبی سازی