مطالب مرتبط:
درجه 381 دهیاری استان اردبیل ارتقا یافت
درجه 381 دهیاری استان اردبیل ارتقا یافت
درجه 381 دهیاری استان اردبیل ارتقا یافت
ارتقای سطح حوزه های علمیه استان بوشهر
برنامه دانشگاه آزاد برای تسریع ارتقای استادان در سطح استان فارس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1403 ساعت 13:452024-09-15اقتصادي

ارتقای درجه 381 دهیاری استان اردبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، شاهپور آذروند با اشاره به شاخص های افزایش درجه بندی دهیاران عنوان کرد: دهیاری ها براساس 3 شاخص جمعیت، - مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا های استانداری اردبیل از ارتقای درجه 381 دهیاری استان خبر داد و این ارتقای درجه را در میزان تخصیص اعتبارات روستا ها دارای تأثیر بسیار عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، شاهپور آذروند با اشاره به شاخص های افزایش درجه بندی دهیاران عنوان کرد: دهیاری ها براساس 3 شاخص جمعیت، وسعت و درآمد از یک تا 6 درجه بندی می شوند و طبق مصوبه کمیسیون درجه بندی دهیاری های کشور، درجه 381 دهیاری استان اردبیل ارتقا یافته است.

وی با بیان اینکه ارتقای درجه در میزان تخصیص اعتبارات روستا ها تأثیر زیادی دارد، افزود: دهیاری ها در عرصه تولید، امنیت غذایی، اشتغال زایی پایدار و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در سرمایه گذاری روستاها، نقش بسیار مهم و اساسی دارند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا های استانداری اردبیل تصریح کرد: از 381 روستای استان اردبیل که دهیاری آنها ارتقا یافته، 80 روستا در شهرستان مشکین شهر، 60 روستا در پارس آباد، 57 روستا در کوثر، 46 روستا در گرمی، 39 روستا در بیله سوار، 29 روستا در نیر، 25 روستا در خلخال، 14 روستا در اردبیل، 9 روستا در انگوت، 8 روستا در اصلاندوز،


برچسب ها: دهیاری - دهیاری ها - استان - ارتقا - ارتقای - استان اردبیل - روستا
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای درجه 381 دهیاری استان اردبیل

ارتقای درجه 381 دهیاری استان اردبیل