مطالب مرتبط:
روزهای پایانی هفته هوای لرستان خنک می شود
روزهای پایانی هفته هوای لرستان خنک می شود
هوای آذربایجان غربی در روز دوشنبه پایدار است/آغاز بارش های رگباری از اواسط هفته
فال ابجد امروز شنبه 24 شهریور 1403/ روزهای خوش زندگی در راه است!
(عکس) تغییر استایل الناز حبیبی از ماکسیمال به مونوکروم و فرمالیته تر شدن / به بهانه تنفس در هوای آغازین روزهای 37 سالگی خانم بازیگر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1403 ساعت 16:252024-09-15اجتماعي

هوای قزوین در روزهای دوشنبه و سه شنبه گرم است


کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: از ظهر فردا به تدریج وضعیت جوی در سطح منطقه پایدار می شود و برای روزهای دوشنبه و سه شنبه به لحاظ دمایی روند افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

- ایسنا/قزوین کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: از ظهر فردا به تدریج وضعیت جوی در سطح منطقه پایدار می شود و برای روزهای دوشنبه و سه شنبه به لحاظ دمایی روند افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

مهدی آخوندی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به گذر امواج تراز میانی جو از سطح منطقه، تا فردا 26 شهریور در ساعات بعدازظهر گاهی بارش های رگباری با احتمال رعدوبرق و وزش بادهای لحظه ای شدید را خواهیم داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین ادامه داد: همچنین فردا برای ارتفاعات شمالی استان در ساعات صبح پدیده مه و احتمالاً بارش های پراکنده پیش بینی می شود.

وی خاطرنشان کرد: از ظهر فردا به تدریج وضعیت جوی در سطح منطقه پایدار می شود و برای روزهای دوشنبه و سه شنبه، 26 و 27 شهریور به لحاظ دمایی روند افزایش نسبی دما را داریم.

آخوندی بیان کرد: روز چهارشنبه، 28 شهریور با توجه به نفوذ زبانه های پرفشار، وزش بادهای شمالی به ویژه در راستای شهرهایی مانند کوهین، تاکستان و بویین زهرا را خواهیم داشت.


برچسب ها: کارشناس اداره کل هواشناسی - اداره کل هواشناسی - استان قزوین - افزایش نسبی دما - وضعیت جوی - قزوین - شنبه
آخرین اخبار سرویس:

هوای قزوین در روزهای دوشنبه و سه شنبه گرم است

هوای قزوین در روزهای دوشنبه و سه شنبه گرم است