مطالب مرتبط:
شنا در دریای خزر؛ ممنوع!
وضعیت «شنا ممنوع» در دریای خزر
شنا در دریای خزر؛ ممنوع!
شنا در دریای خزر؛ ممنوع!
وضعیت «شنا ممنوع» در دریای خزر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1403 ساعت 16:452024-08-24اقتصادي

تابلوی «لطفا شنا نکنید» به التماس افتاد


رییس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در 5 ماه نخست امسال 815 مورد غرق شدگی در کشور ثبت شد که حاکی از رشد 8 درصدی غرق شدگی نسبت به مدت مشابه سال 1402 است.

- رییس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در 5 ماه نخست امسال 815 مورد غرق شدگی در کشور ثبت شد که حاکی از رشد 8 درصدی غرق شدگی نسبت به مدت مشابه سال 1402 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وبدا، جعفر میعادفر رییس سازمان اورژانس کشور اظهار داشت: در 5 ماه اول امسال از بین 815 نفر غرق شده، 762 نفر ایرانی و 53 نفر معادل 7 درصد از کل غرق شدگان، اتباع سایر کشورها بوده اند.

از این تعداد غرق شده خوشبختانه 336 نفر پس از نجات توسط اورژانس پیش بیمارستانی تحت درمان قرار گرفتند و متأسفانه 479 نفر نیز جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به رشد 8 درصدی فوتی های ناشی از غرق شدگی در 5 ماه اول امسال، از کاهش 30 درصدی غرق شدگی در سواحل دریاها خبر داد و گفت: 80 درصد افراد غرق شده و 86 درصد از فوتی ها، مردان هستند.

بیشترین غرق شدگی در رودخانه ها، سواحل دریاها و استخرهای کشاورزی ثبت شده است.

رییس سازمان اورژانس کشور از پیشگیری مانند آموزش شنا و کمک های اولیه، درخواست کمک و تماس با 115، جلوگیری از فرو رفتن قربانی در آب، نجات غرق و خروج غریق از آب و آغاز عملیات احیا به عنوان زنجیره بقا در غرق شدگی یاد کرد و گفت: بیشترین موارد غرق ش


برچسب ها: رییس سازمان اورژانس کشور - سازمان اورژانس کشور - غرق شدگی - سازمان اورژانس - اورژانس کشور - رییس سازمان - اورژانس
آخرین اخبار سرویس:

تابلوی «لطفا شنا نکنید» به التماس افتاد

تابلوی «لطفا شنا نکنید» به التماس افتاد