مطالب مرتبط:
مسئولان جای شهدا را برای خانوادها پر کنند
آمریکا به جای مبارزه با تروریسم، مشغول غارت ثروت سوریه است
تخلف جدید بانک ها در وام ازدواج/ پرداخت تسهیلات ازدواج به کارمندان خود به جای زوج های جوان!
قطارهای پیشوا-تهران دیگر جای مسافر ندارد
مسعود پزشکیان: برای ثبت نام بچه هایم در مدرسه هر جای که می رفتیم پول می خواستند؛ خب پول نداشتیم و با همان حقوقی که داشتیم به زور می توانستیم زندگی را بگذرانیم+ویدیو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 14:252024-09-01ورزشي

پاریس جای آرمیتاهاست


اگر ایران به دلایل مختلفی نتوانسته میزبان رقابت هایی به این بزرگی باشد، بهتر است از حضور در این رقابت ها در سایر کشورها نیز بهترین بهره های فرهنگی را ببرد و حتی زمینه ساز و مروج چنین فعالیت هایی میان کشورهای منطقه و جهان اسلام شود.

- درباره حضور دختر شهید هسته ای ایران در پارالمپیک فرانسه پاریس جای آرمیتاهاست اگر ایران به دلایل مختلفی نتوانسته میزبان رقابت هایی به این بزرگی باشد، بهتر است از حضور در این رقابت ها در سایر کشورها نیز بهترین بهره های فرهنگی را ببرد و حتی زمینه ساز و مروج چنین فعالیت هایی میان کشورهای منطقه و جهان اسلام شود.

پس حتی اگر حضور آرمیتا در این رقابت ها مورد سوال هم قرار بگیرد یک جواب زیبا دارد؛ او دختر دانشمند شهید ایرانی است کسی که برای عقب نشاندن فعالیت های هسته ای ایران به شهادت رسید و حالا دخترش به عنوان سرپرست معنوی کاروان ورزشی ایران و نمادی از دختران کشور در این رقابت ها حضور دارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهیختگان نوشت: حضور آرمیتا رضایی نژاد در پارالمپیک فرانسه در چند روز اخیر با حاشیه های زیادی در شبکه های اجتماعی همراه شد.

برخی کاربران در حمایت از آرمیتا، حضور وی در پاریس را با عنوان سرپرست معنوی کاروان ورزشی ایران مورد تحسین قرار داده و این انتخاب را بسیار مناسب تلقی کرده و برخی نیز انتقاد ک


برچسب ها: ایران - رقابت - کشورهای منطقه - هسته ای ایران - کشورها - سایر کشورها - کشور
آخرین اخبار سرویس:

پاریس جای آرمیتاهاست

پاریس جای آرمیتاهاست