مطالب مرتبط:
قدردانی ستاد مرکزی اربعین حسینی از دولت عراق
قدردانی ستاد مرکزی اربعین از دولت و ملت عراق
ستاد مرکزی اربعین حسینی قدردانی کرد
اطلاعیه شماره 20 ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع)
اطلاعیه مهم ستاد مرکزی اربعین به زائران /برگشت مرزها به شرایط عادی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 09:302024-08-28سياسي

قدردانی ستاد مرکزی اربعین حسینی از دولت عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ستاد مرکزی اربعین روز دوشنبه اطلاعیه شماره 19 خود را خطاب به محبان اهل بیت علیهم السلام و مسافران اربعین به شرح زیر صادر کرد.

- با الطاف واسعه الهی؛ پرچم بلند حضرت سیدالشهدا (ع) که نشانه ی اراده پروردگار برای برافراشتن پرچم اسلام و اهل بیت (علیهم اسلام) است، با حضور حماسی و ده ها میلیونی دلدادگان آن حضرت در جوار اعتاب مقدسه و بارگاه مطهر ائمه اطهار (علیهم السلام) پرشورتر از قبل به اهتزاز درآمد و پیام جهانی شدن اربعین را به جهان مخابره و با شعار کربلا طریق الاقصی این حماسه ده ها میلیونی را به برائت از مستکبرین و حمایت از مردم مظلوم غزه تبدیل نمودند.

بی شک میزبانی خالصانه ملت شریف عراق و همکاری شایسته و مثال زدنی دولت عراق، در کنار اقدامات ارزشمند موکب داران و خادمین ایران اسلامی که منجر به رضایتمندی قاطبه ی زائرین در اربعین 1403 گردید هرگز فراموش نخواهد شد که ان شاالله مرضی رضای باری تعالی و ذخیره آخرت یکایک دلدادگان حسینی (ع) قرار گیرد.

ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) بر خود فرض می داند از میزبان اصلی این مراسم (دولت و ملت عزیز عراق) و متعاقباً از تمامی زوار، خادمین، موکب داران، وزارتخانه ها، رسانه ملی، نیرو های مسلح، سازمان ها، شهرداری ها، نهاد های انقلابی، استانداران و ستاد های استانی ار


برچسب ها: ستاد مرکزی اربعین - اربعین - دولت عراق - اسلام - اهل بیت - السلام - عراق
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی ستاد مرکزی اربعین حسینی از دولت عراق

قدردانی ستاد مرکزی اربعین حسینی از دولت عراق