مطالب مرتبط:
هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن شمال سیستان و بلوچستان آماده افتتاح است
افتتاح 1000 واحد طرح نهضت ملی مسکن شمال سیستان و بلوچستان در هفته دولت
عملیات اجرایی 6 طرح گازرسانی در سیستان و بلوچستان آغاز می شود 
یک مقام پلیس مقابل منزلش در سیستان و بلوچستان ترور شد
بهره برداری از 21 پروژه عشایری در سیستان و بلوچستان آغاز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1403 ساعت 08:252024-08-24اقتصادي

2500 طرح نیمه تمام در سیستان و بلوچستان بر روی زمین مانده است


معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون 2هزارو 500 طرح نیمه تمام در استان به دلیل کمبود منابع مالی بر روی زمین مانده که با تامین اعتبارات مورد نیاز این تعداد از پروژه های نیمه تمام نیز به سرانجام خواهد رسید.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون 2هزارو 500 طرح نیمه تمام در استان به دلیل کمبود منابع مالی بر روی زمین مانده که با تامین اعتبارات مورد نیاز این تعداد از پروژه های نیمه تمام نیز به سرانجام خواهد رسید.

منصور بیجار در گفت وگو با ایسنا، افزود: در بخش توسعه بزرگراه های استان به اندازه چندین سال در گذشته کارهای خوبی صورت گرفته به طوری که با اجرای 340 کیلومتر در طول سه سال گذشته در حال حاضر به بیش از 671 کیلومتر رسیده است همچنین در حوزه آب نیز با اجرای خط تهلاب از زاهدان و میرجاوه که تاکنون بیش از 25کیلومتر کار شده است و انتقال آب از دریای عمان به همه شهرهای بحران زده در آینده شاهد حل معضل بی آبی در استان خواهیم بود.

وی بیان کرد: در بخش ناوگان هوایی، سیستان و بلوچستان با پنج فرودگاه فعال در کشور جز, چند استان فعال در این حوزه قرار داریم و به لحاظ تعداد پروازها با افزایش خوبی روبرو بوده در حالی که این موضوع در بسیاری از استان ها با کاهش همراه بوده است.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان - نیمه تمام - معاون عمرانی استاندار - طرح نیمه تمام - پروژه های نیمه تمام - بلوچستان
آخرین اخبار سرویس:

2500 طرح نیمه تمام در سیستان و بلوچستان بر روی زمین مانده است

2500 طرح نیمه تمام در سیستان و بلوچستان بر روی زمین مانده است