مطالب مرتبط:
خطرناک ترین منکر تفرقه و اختلاف است
پزشکیان: تفرقه، لبه آتش است؛ وقتی اختلاف می کنیم داخل آتش هستیم
پزشکیان: مبنای کارمان را بر وحدت و انسجام و وفاق گذاشتیم؛ البته کار سختی است / در این مملکت چرا باید با هم دعوا کنیم و اختلاف داشته باشیم؟
عارف: وفاق ملی راه نجات کشور است/ طی دو ماه اخیر تلاش اصلی رسانه های معاند ایجاد تفرقه در کشور و از بین بردن وفاق بوده است
تصاویر/ جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1403 ساعت 12:202024-09-17سياسي

بزرگترین معروف وفاق و خطرناک ترین منکر تفرقه و اختلاف است


رییس جمهور خطرناک ترین منکر را تفرقه توصیف کرد و گفت: زمانی باید برای اسلام نگران بود که ما چنان در اختلافات غرق شویم که یک رژیم جنایتکار در سایه سکوت زنان و کودکان را به خاک و خون بکشد.

- بزرگترین معروف وفاق و خطرناک ترین منکر تفرقه و اختلاف است رییس جمهور خطرناک ترین منکر را تفرقه توصیف کرد و گفت: زمانی باید برای اسلام نگران بود که ما چنان در اختلافات غرق شویم که یک رژیم جنایتکار در سایه سکوت زنان و کودکان را به خاک و خون بکشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، مسعود پزشکیان شامگاه دوشنبه، در آغاز هفته وحدت، در دیدار جمعی از علما و بزرگان اهل تسنن، با تبریک فرارسیدن ایام میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) تصریح کرد: ما از ابتدا حرف و شعارمان وحدت، انسجام و وفاق بود و حالا هم خواست خدا بود که برگزاری اولین نشست خبری در دولت چهاردهم و نیز دیدار با شما با چنین روزی مقارن شود که آن را به فال نیک می گیریم.

رییس جمهور با اشاره به سیره عمل پیامبر گرامی اسلام در تلاش برای ایجاد و تقویت برادری در هنگام ورود به مدینه و نیز زمان فتح مکه، با طرح این سوال که آیا ما امروز در عمل واقعاً از سخن و سیره رسول رحمت پیروی می کنیم؟ افزود: نتیجه عمل ما همین اختلافاتی است که ما را درگیر و گرفتار خود کرده و با


برچسب ها: خطرناک ترین - خطرناک - اختلاف - تفرقه - رییس جمهور - پایگاه اطلاع رسانی - اختلافات
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین معروف وفاق و خطرناک ترین منکر تفرقه و اختلاف است

بزرگترین معروف وفاق و خطرناک ترین منکر تفرقه و اختلاف است