مطالب مرتبط:
تکالیف و اقدامات دستگاه ها در اجرای قانون هوای پاک بررسی شود
نماینده ایلام: مجلس فریاد می زند، دستگاه اجرا بایگانی می کند! اگر مجلس ورود کند قطعا لرزه به اندام های هلدینگ های فاسد، مافیای خودرو و ارز و مسکن خواهد افتاد/ اهمال کنندگان در اجرای قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان را به مجلس فرا بخوانید
نحوه اجرای موادی از قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 با حضور 6 وزیر بررسی می شود
نحوه اجرای اصل 44 قانون اساسی در مجلس بررسی می شود
اقدامات سازمان غذا و دارو در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1403 ساعت 12:052024-09-19اجتماعي

تکالیف و اقدامات دستگاه ها در اجرای قانون هوای پاک بررسی شود


رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اهمیت داشتن هوای پاک، تاکید کرد: لازم است یک بررسی کلی از وضعیت آلودگی هوا و اقدامات دستگاه ها در عمل به تکالیف قانون هوای پاک انجام شود.

- تکالیف و اقدامات دستگاه ها در اجرای قانون هوای پاک بررسی شود رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اهمیت داشتن هوای پاک، تاکید کرد: لازم است یک بررسی کلی از وضعیت آلودگی هوا و اقدامات دستگاه ها در عمل به تکالیف قانون هوای پاک انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شیما انصاری در جلسه کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا گفت: اقدامات دستگاه ها در اجرای تکالیف مشخص شده در قانون هوای پاک و هفت محور اصلی از جمله بهبود کیفیت سوخت، اسقاط خودروهای فرسوده، توسعه و نوسازی حمل و نقل عمومی در بهبود وضعیت کیفی هوا تأثیرگذار است.

وی با اشاره به نزدیک شدن فصل پاییز و رخداد پدیده پایداری جوی و وارونگی دما، افزود: اقدامات در این حوزه باید اثرگذار باشد و نمی توان با ارائه مطالب کلی از پرداختن به موضوعاتی که در بهبود کیفیت هوا مؤثر هستند، غافل شد.

انصاری با تاکید بر ضرورت برگزاری مستمر جلسات کارگروه آلودگی هوا، اظهار داشت: با همکاری دستگاه های مربوط و در اولویت قرار داشتن محورهای کاهش آلودگی هوا باید برای کاهش آلودگی هوا در شهرهای بزرگ کشور تلاش کرد.


برچسب ها: قانون هوای پاک - هوای پاک - رییس سازمان حفاظت محیط زیست - دستگاه ها - سازمان حفاظت محیط زیست - اقدامات - دستگاه
آخرین اخبار سرویس:

تکالیف و اقدامات دستگاه ها در اجرای قانون هوای پاک بررسی شود

تکالیف و اقدامات دستگاه ها در اجرای قانون هوای پاک بررسی شود