مطالب مرتبط:
قیمت گوشت قرمز امروز شنبه 24 شهریور 1403
قیمت گوشت قرمز امروز دوشنبه 24 شهریور 1403
قیمت گوشت قرمز امروز شنبه 24 شهریور 1403
قیمت گوشت قرمز امروز شنبه 24 شهریور 1403 + جدول
قیمت روز گوشت قرمز در 24 شهریور 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1403 ساعت 16:052024-09-14اقتصادي

سالانه 31 هزار تن گوشت قرمز در استان قم تولید می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: فرآوری گوشت قرمز از جمله ظرفیت های استان قم بشمار می آید، به طوری که سالانه 31 هزار تن تولید گوشت داریم و 16 هزار تن به سایر استان ها صادر می شود.

- قم- رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: فرآوری گوشت قرمز از جمله ظرفیت های استان قم بشمار می آید، به طوری که سالانه 31 هزار تن تولید گوشت داریم و 16 هزار تن به سایر استان ها صادر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا حاجی رضا ظهر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سرمایه گذاری یک عامل مهم در توسعه حوزه کشاورزی در کشور است و ارزش های افزوده واقعی بایستی تکمیل و توسعه پیدا کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم بیان کرد: در راستای توسعه بخش کشاورزی و سرمایه گذاری در این امر تسهیلاتی ضمن توسعه تولید و پرورش ماهیان خاویاری، گلخانه ها، پرورش مرغ گوشتی، فرآوری تخم مرغ، احداث سردخانه اعطا می شود.

وی ادامه داد: استان قم دارای 8 شعبه تولید ماهیان خاویاری غیر ساحلی بوده و استان رتبه نخست پرورش این نوع ماهیان را در کشور به خود اختصاص داده است.

حاجی رضا ابراز کرد: 150 کیلوگرم خاویار طی سال گذشته از استان قم صادر شده و در تلاش هستیم تا تعداد شعب پرورش ماهیان خاویاری را به 10 شعبه برسانیم رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم عنوان کرد: فرآوری گوشت قرمز از


برچسب ها: سازمان جهاد کشاورزی - جهاد کشاورزی استان - استان قم - استان - کشاورزی - جهاد کشاورزی - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 31 هزار تن گوشت قرمز در استان قم تولید می شود

سالانه 31 هزار تن گوشت قرمز در استان قم تولید می شود