مطالب مرتبط:
پزشکیان: دولت چهاردهم حمایت و پشتبانی کامل از مبارزات تمامی مظلومان عالم در برابر جبهه استکبار را با قدرت و تدبیر ادامه خواهد داد/ حق خواهی و عدالت طلبی نخبگان و وجدان های بیدار چراغ راه تحقق آینده ای روشن در سایه عدالت و رفاه است/ شهید امیرعبداللهیان «دی
10 شغلی که بیشترین رشد را طی 10 سال آینده در آمریکا خواهند داشت
تشکیل 203 پرونده مظنون به قاچاق در گمرکات قم
پزشکیان: به جای اینکه برای مردم پرونده تشکیل دهیم به دردشان رسیدگی کنیم/ اگر در معرض انتخابی بودیم که شایسته آن نبودیم، کنار بکشیم
16 پرونده تخلف برای واحدهای صنفی و صنعتی زهک تشکیل شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1403 ساعت 11:052024-09-04سياسي

اتمام فرایند تشکیل پرونده شغلی و استعدادیابی تمامی مددجویان مراکز یاورشهر تا 3 ماه آینده


سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: فرایند تشکیل پرونده شغلی و استعدادیابی تمامی مددجویان مستقر در مراکز 10 گانه یاور شهر به زودی به اتمام می رسد.

- سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: فرایند تشکیل پرونده شغلی و استعدادیابی تمامی مددجویان مستقر در مراکز 10 گانه یاور شهر به زودی به اتمام می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد نقیب، سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران تاکید کرد: این سازمان در راستای اجرای الگوی 9 گام تربیتی، آموزشی و درمانی مددجویان یاورشهر و به منظور توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای افراد جامعه هدف، از طریق راه اندازی دفاتر مشاوره شغلی در مراکز 10 گانه یاورشهر ، اقدام به شناسایی توانمندی ها و تجارب مددجویان مستقر در این مراکز نموده است.

وی افزود: در این راستا تشکیل پرونده شغلی، استعداد یابی، مشاوره شغلی، مهارت آموزی، مهارت افزایی و ایجاد اشتغال مطابق با گام های هفتم و هشتم الگوی مداخله ای 9 گام صورت می پذیرد.

نقیب ادامه داد: بدین منظور با جلب همکاری و استفاده از ظرفیت کارآفرینان اجتماعی، بستر اشتغال موقت تا زمان خروج از مرکز یاورشهر نیز فراهم شده است.


برچسب ها: مددجویان - شهرداری تهران - تشکیل پرونده - استعدادیابی - مراکز - سازمان - اجتماعی
آخرین اخبار سرویس:

اتمام فرایند تشکیل پرونده شغلی و استعدادیابی تمامی مددجویان مراکز یاورشهر تا 3 ماه آینده

اتمام فرایند تشکیل پرونده شغلی و استعدادیابی تمامی مددجویان مراکز یاورشهر تا 3 ماه آینده