مطالب مرتبط:
خانواده های شهدا چشم و چراغ انقلاب اسلامی هستند
تشییع شهدا در یک شهر مرزی؛ این شهدا اوایل انقلاب در زندان به دست گروهک کومله به شهادت رسیدند + ویدئو
دیدار با خانواده شهدا تجدید پیمان با آرمان های انقلاب است
منظور رهبر انقلاب از لایه های عمیق هوش مصنوعی چه بود؟
تببین «دوقطبی سازی کاذب» از نظر رهبر انقلاب در خط حزب الله
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1403 ساعت 19:552024-09-17سياسي

شهدا بزرگترین ادله انقلاب ما هستند


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در یادواره شهدای شهرستان بابل با تاکید بر بزرگداشت مقام شهیدان گفت: در این یادواره جمع شدیم که بگویم شهدا بزرگترین ادله انقلاب ما هستند.

- ایسنا/مازندران جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در یادواره شهدای شهرستان بابل با تاکید بر بزرگداشت مقام شهیدان گفت: در این یادواره جمع شدیم که بگویم شهدا بزرگترین ادله انقلاب ما هستند.

علی فدوی عصر امروز سه شنبه در شانزدهمین یادواره سرداران، امیران و 1755 شهید شهرستان بابل در مصلی این شهر با تبریک میلاد پیامبر خوبی ها و امام صادق (ع) اظهار کرد: خداوند ضمانت کرد که هیچ کس با جنگ داخلی و اقتصادی قادر به تسلط بر مسلمانان نیست مگر اختلافات داخلی که امتحان الهی است.

فدوی، اسلام و ائمه اطهار(ع)، امام و شهدا را بزرگترین پشتوانه ملت برشمرد و با اشاره به اینکه تقدیم 1755 شهید برای شهری مثل بابل با این میزان جمعیت آمار بزرگی است، عنوان کرد: زمانی به ارزش این کار عظیم پی خواهیم برد که از عشق عمیق خانواده های آنها باخبر باشیم.

وی ادامه داد: برگزاری سالانه بیش از 10 هزار یادواره در سراسر کشور یعنی شهدا اقداماتی را به رخ ما می کشند که با انجام آنها موفق شدند به مقام شهادت دست یابند و این را به ما یادآوری می کنند که با تلاش و انجام آن ما نیز می توانیم به این فیض دست یابیم.


برچسب ها: فرمانده کل سپاه پاسداران - جانشین فرمانده کل سپاه - یادواره - شهرستان بابل - بزرگترین - فرمانده کل سپاه - سپاه پاسداران
آخرین اخبار سرویس:

شهدا بزرگترین ادله انقلاب ما هستند

شهدا بزرگترین ادله انقلاب ما هستند