مطالب مرتبط:
سدسازی های ترکیه و امنیت ملی ایران
قلعه نویی دور این دو ستاره استقلال را برای حضور در تیم ملی خط کشید؟
واکنش ستاره پرسپولیسی به حضور در لیست تیم ملی
واکنش ستاره پرسپولیسی به حضور در لیست تیم ملی
منع حضور ملی پوشان اعزامی به آلبانی در لیگ کشتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 10:052024-09-01سياسي

حضور هیاتی از کمیسیون امنیت ملی در باکو


علی خضریان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور خود به همراه یعقوب رضازاده دیگر عضو این کمیسیون در نشست نمایندگان مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری ⁧شانگهای⁩ در شهر باکو آذربایجان خبر داد.

- علی خضریان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور خود به همراه یعقوب رضازاده دیگر عضو این کمیسیون در نشست نمایندگان مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری ⁧شانگهای⁩ در شهر باکو آذربایجان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان نماینده تهران در مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در نشست نمایندگان مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری ⁧شانگهای⁩ در شهر باکو آذربایجان، با برشمردن ظرفیت ها و توانمندی های جمهوری اسلامی ⁧ایران⁩ در حوزه انرژی، دفاعی و جغرافیای منحصر به فرد آن به عنوان چهارراه ترانزیت، بر نقش مجالس جهت تزریق نشاط جدید به این ساز و کار همکاری تأکید شد.

در این نشست که به دعوت جمهوری ⁧آذربایجان⁩ جهت نظارت سازمان همکاری شانگهای بر انتخابات مجلس این کشور برگزار شد، نمایندگان مجالس کشورهای عضو ضمن گفت وگو و مرور ظرفیت های ⁧پارلماسی⁩ برای ابتکار ⁧توسعه همگانی⁩، بر نظارت بی طرفانه نسبت به ساز و کار انتخابات روز اول سپتامبر تاکید کردند.


برچسب ها: کمیسیون امنیت ملی - کمیسیون امنیت - کمیسیون - مجلس شورای اسلامی - عضو کمیسیون امنیت - کشورهای عضو - علی خضریان
آخرین اخبار سرویس:

حضور هیاتی از کمیسیون امنیت ملی در باکو

حضور هیاتی از کمیسیون امنیت ملی در باکو