مطالب مرتبط:
همتی درباره بورس، بنزین، وام ازدواج و ... چه گفت؟
توضیحات تلگرامی همتی درباره وام ازدواج
توضیحات همتی درباره پیشنهادی که برای وام ازدواج غیر نقدی داده بود
توضیحات تلگرامی همتی درباره وام ازدواج
همتی درباره بورس، بنزین، وام و ... چه گفت؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 00:152024-08-30اقتصادي

توضیحات همتی درباره نرخ بنزین، دلار، وام ازدواج و بورس


گفتگوی ویژه خبری شبکه خبر امشب با حضور عبدالناصر همتی – وزیر امور اقتصادی و دارایی اولویت های اقتصادی دولت چهاردهم را واکاوی کرد.

مقدمه مجری: امشب راجع به مهم ترین اولویت های دولت چهاردهم در حوزه اقتصاد صحبت خواهیم کرد و البته راه حل هایی که برای مشکلات پیش رو وجود دارد و اهدافی که در برنامه هفتم بعنوان سند بالادستی آمده خواهیم دید که با چه ساز و کار و چه برنامه ریزی به آن انشاالله خواهیم رسید موضوعاتی مثل تک نرخی شدن نرخ تورم، رشد اقتصادی 8 درصد و موضوعاتی که در حوزه اقتصاد تعریف می شود و امشب گپ و گفت کوتاهی با آقای همتی خواهیم داشت.

همتی: ابتدا لازم می بینم فرارسیدن هفته آخر ماه صفر و سالروز رحلت پیامبر بزرگ اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی و شهادت امام رئوف حضرت امام رضا (ع) را به همه هموطنان عزیز تسلیت عرض می کنم.

من خیلی خوشحال هستم بالاخره بعد از سه سال بایکوت تلویزیونی همتی شکست و ما الان در خدمت شما هستیم که با مردم عزیز صحبت کنیم و این را هم مرهون تدبیر مقام معظم رهبری و رای ملت عزیز می دانم که به جناب اقای دکتر پزشکیان دادند انشاالله از این به بعد بیاییم و برای مردم صحبت کنیم تلاش کنیم کار کنیم بتوانیم برای پیشرفت اقتصاد فعالیت کنیم.


برچسب ها: اقتصاد - وزیر امور اقتصادی و دارایی - حوزه اقتصاد - اقتصادی - امور اقتصادی و دارایی - شهادت امام حسن مجتبی - اولویت های اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات همتی درباره نرخ بنزین، دلار، وام ازدواج و بورس

توضیحات همتی درباره نرخ بنزین، دلار، وام ازدواج و بورس