مطالب مرتبط:
آیت الله مجتبی نورمفیدی: تأکید امام (ره) و مقام معظم رهبری بر وحدت، ریشه در قرآن و سنت پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) دارد/ اگر مسلمان ها با هم متحد باشند، هیچ یک از قدرت های استکباری در برابر آنها نمی تواند ایستادگی کند
انتشار بسته محتوایی رسول اکرم(ص) در شبکه معارف اهل بیت(ع) به 15 زبان
پیامبر(ص) و اهل بیت(ع)؛ عامل پیوند شیعه و سنی
کتاب «درآمدی بر تفسیر اجتماعی قرآن بر اساس احادیث پیامبر و اهل بیت» منتشر شد
کتاب «درآمدی بر تفسیر اجتماعی قرآن بر اساس احادیث پیامبر و اهل بیت» منتشر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1403 ساعت 20:102024-09-20سياسي

صلوات، راه ارتباط با اهل بیت (ع) و پیامبر اکرم (ص) است


شهدا نشان دادند که با فاصله چند هزار ساله می شود با پیامبر دوست و همسایه شد و روش تمسک به اهل بیت (ع) و پیامبر اسلام (ص) ذکر مبارک صلوات است.

- قم- استاد حوزه علمیه قم گفت: شهدا نشان دادند که با فاصله چند هزار ساله می شود با پیامبر دوست و همسایه شد و روش تمسک به اهل بیت (ع) و پیامبر اسلام (ص) ذکر مبارک صلوات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری شامگاه جمعه در مراسم شب میلاد شهادت پیامبر (ص) و امام صادق (ع) اظهار کرد: کسانی که به ولایت اعتقاد نداشته باشند، پایین می روند و کسانی که به ولایت، پیامبر اکرم (ص) و امامان تمسک بجویند، نورانی تر می شوند و از گناهان نجات خواهند یافت.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه ما باید با صلوات بالاتر برویم و امور خطا و گناهان خود را به این ذکر دلالت ندهیم، ابراز کرد: امشب شب ولادت الگوی خلقت یعنی پیامبر است و ما باید از ایشان و اهل بیت (ع) الگو بگیریم و پیرو آنها باشیم.

سخنران حرم بانوی کرامت بیان کرد: رزمندگان، شهدا و جانبازان با پیروی از پیامبر (ص) بالا رفتند و با ایشان هم سیرت شدند و آنان با از جان گذشتگی، همراه شدن با انقلاب و ایستادگی در مقابل ولایت کفر ندای لا اله الا الله را نجوا کردند.


برچسب ها: پیامبر - استاد حوزه علمیه قم - استاد حوزه علمیه - حوزه علمیه قم - پیامبر اسلام - پیامبر اکرم - صلوات
آخرین اخبار سرویس:

صلوات، راه ارتباط با اهل بیت (ع) و پیامبر اکرم (ص) است

صلوات، راه ارتباط با اهل بیت (ع) و پیامبر اکرم (ص) است