مطالب مرتبط:
مساجد باید به پایگاه های انس با قرآن تبدیل شوند
سه هزار و صدوشصت وششمین محفل انس با قرآن کریم برگزار می شود
مساجد باید به پایگاه های انس با قرآن تبدیل شود
سه هزار و صدوشصت وششمین محفل انس با قرآن کریم برگزار می شود
مساجد باید به پایگاه های انس با قرآن تبدیل شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1403 ساعت 08:152024-09-17سياسي

انس با قرآن یک موهبت بزرگ و هدایتگر


نماینده ولی فقیه در استان و رییس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان بر لزوم انس بیشتر با قرآن به مثابه یک موهبت هدایت گر و بزرگ الهی تاکید کرد و گفت: - ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و رییس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان بر لزوم انس بیشتر با قرآن به مثابه یک موهبت هدایت گر و بزرگ الهی تاکید کرد و گفت: نور هدایت در سایه انس با قرآن محقق می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی شامگاه گذشته 26 شهریور در جشنواره فرهنگی آموزشی زندگی با قرآن یادواره شهدای خدمت ویژه کارکنان و جامعه هدف اداره کل بهزیستی استان سمنان با تبریک فرارسیدن هفته وحدت به بیان روایتی از نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) پرداخت و اظهار کرد: رسول اکرم(ص) فرمود اِذَا التَبَسَت عَلَیکُمُ الفِتَنُ، کَقِطَعِ الَّیلِ المُظلِمِ فَعَلَیکُم بِالقُرآنِ هنگامی که فتنه ها چون پاره های شب تار شما را فراگرفت، به قرآن روی بیاورید.

امام جمعه سمنان با اشاره به آیه شریفه اِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ یهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ اظهار کرد: قرآن کریم انسان ها را به مستقیم ترین و استوارترین راه هدایت می کند لذا باید از مسئولان اداره کل بهزیستی استان به جهت برگزاری جشنواره ارزشمند زندگی با قرآن قدردانی کنم.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - شورای فرهنگ عمومی استان - شورای فرهنگ عمومی - استان سمنان - نماینده ولی فقیه - استان - قرآن
آخرین اخبار سرویس:

انس با قرآن یک موهبت بزرگ و هدایتگر

انس با قرآن یک موهبت بزرگ و هدایتگر