مطالب مرتبط:
حادثه برای تانکر 30 هزار لیتری مشتقات بنزین در بزرگراه آزادگان
واژگونی تانکر مشتقات بنزین در آزادگان/ خطر انفجار مهیب برطرف شد
جزییات واژگونی تانکر 30 هزار لیتری در بزرگراه آزادگان
واژگونی تانکر حامل 30 هزار لیتر از مشتقات بنزین در اتوبان آزادگان
واژگونی یک دستگاه تانکر سوخت در بزرگراه آزادگان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 شهریور 1403 ساعت 13:302024-09-02حوادث

واژگونی تانکر 30 هزار لیتری مشتقات بنزین در بزرگراه آزادگان


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران از واژگونی تانکر 30 هزار لیتری سوخت و مشتقات بنزین در بزرگراه آزادگان خبر داد.

- تهران- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران از واژگونی تانکر 30 هزار لیتری سوخت و مشتقات بنزین در بزرگراه آزادگان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلال ملکی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از واژگونی دستگاه تانکر حمل سوخت در بزرگراه آزادگان خبر داد و اظهار کرد: این حادثه ساعت 01:42 بامداد امروز در شرق به غرب بزرگراه آزادگان و بعد از بلوار خلیج رخ داده است.

وی با بیان اینکه پس از وقوع حادثه سه ایستگاه آتش نشانی به همراه دو دستگاه فوماتیک خودروی حامل کف شیمیایی و تانکر آب به محل اعزام شدند گفت: پس از حضور عوامل مشاهده شد که دستگاه تانکر 30 هزار لیتری واژگون شده حامل نوعی از مشتقات بنزین بوده که از خود بنزین قابلیت شعله و انفجار بیشتری داشته و مقداری نشتی جزیی داشت که بدون تأمل عملیات شروع و محل با مقداری آب و کف ایمن سازی شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به نامشخص بودن دلیل واژگونی این تانکر افزود: در این حادثه چرخ های سمت شاگرد، کشنده و چرخ های تانکر نیز داخل جوی آب افتادند و به این ترتیب تانکر در آستانه واژگونی کامل قرار گرفت.


برچسب ها: بزرگراه آزادگان - سخنگوی سازمان آتش نشانی - آتش نشانی و خدمات ایمنی - واژگونی تانکر - آزادگان - بزرگراه - تانکر
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی تانکر 30 هزار لیتری مشتقات بنزین در بزرگراه آزادگان

واژگونی تانکر 30 هزار لیتری مشتقات بنزین در بزرگراه آزادگان