مطالب مرتبط:
ترکیه: آمریکا تهدید کرده از مذاکرات آتش بس غزه خارج می شود
واکنش بایدن به مخالفت قاطع نتانیاهو با هرگونه سازش در مذاکرات آتش بس
کارشکنی نتانیاهو در مذاکرات آتش بس؛ تقلا برای ادامه حیات سیاسی
منیر شفیق: اعلام آتش بس به معنای پیروزی مقاومت خواهد بود و به همین دلیل، رژیم اسراییل به همراه آمریکا به آن تن نخواهند داد
مصر اظهارات نتانیاهو درخصوص توافق آتش بس را رد کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1403 ساعت 19:102024-09-03بين الملل

احتمال خروج آمریکا از مذاکرات توافق آتش بس در غزه


آناتولی به نقل از یک مقام آگاه در وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد که آمریکا قصد دارد در صورت عدم دستیابی به راه حلی طی 2 هفته آینده، از مذاکرات آتش بس در غزه خارج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، یک مقام آگاه در وزارت امور خارجه ترکیه امروز سه شنبه اعلام کرد که یکی از مسئولان عالی رتبه جنبش حماس، این وزارتخانه را در جریان آخرین وضعیت مذاکرات آتش بس در غزه قرار داده است.

بر این اساس، یکی از مسئولان عالی رتبه جنبش حماس که در هیات مذاکره کننده نیز حضور دارد، طی دیدار با مقامات وزارت خارجه ترکیه، آنها را در جریان مذاکرات آتش بس (در غزه) قرار داده است.

این مسئول حماس در این دیدار با بیان اینکه دولت آمریکا به دلیل نگرانی های امنیتی در منطقه و نزدیک شدن موعد انتخابات ریاست جمهوری این کشور احتمالا مایل به امضای توافق آتش بس میان اشغالگران قدس و حماس است، تاکید کرد که واشنگتن با این حال فشاری بر تل آویو وارد نمی کند.

همچنین مسئول عالی رتبه حماس تاکید کرد که رسانه های آمریکایی واقعیت های مرتبط با وقایع غزه و مذاکرات آتش بس را منعکس نمی کنند.

وی در گفتگو با مسئولان وزارت خارجه ترکیه با اشاره به فشارهای طرف آمریکایی بر حماس بدون در نظر گرفتن واقعیت های میدانی، تصریح کرد: این رویکرد نیز باعث کاهش امیدهای مرتبط با آت


برچسب ها: آتش بس در غزه - وزارت خارجه ترکیه - مذاکرات - آتش بس - توافق آتش بس - وزارت خارجه - انتخابات ریاست جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

احتمال خروج آمریکا از مذاکرات توافق آتش بس در غزه

احتمال خروج آمریکا از مذاکرات توافق آتش بس در غزه