مطالب مرتبط:
محکومیت حسین شنبه زاده به مجموعا 12 سال حبس | دادگاه بابت اتهام فعالیت تبلیغی به نفع رژیم اشغالگر قدس رکن مادی ارائه نکرده است
ارتش رژیم اشغالگر: به عملیات خود در «جِنین» ادامه می دهیم
گزارش خدمات شهرداری تهران به زائران اربعین در شورای شهر ارائه شود
بازدید مدیران شهرداری و شورای شهر از مجموعه بام لند
من با یحیی گل محمدی درگیر نشدم/ برای تخریب پرسپولیس این شایعه را ساخته اند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 10:252024-09-01بين الملل

شهرداری جنین: رژیم اشغالگر 70 درصد خیابان های شهر را تخریب کرده است


رژیم صهیونیستی در چارچوب عملیات مستمر خود علیه کرانه باختری، در حال تخریب خیابان ها در منطقه بوده، آب را در این مناطق قطع کرده، بازارها را آتش زده و مانع از فعالیت امدادگران شده و خانه ها را تخریب می کند.

- رژیم صهیونیستی در چارچوب عملیات مستمر خود علیه کرانه باختری، در حال تخریب خیابان ها در منطقه بوده، آب را در این مناطق قطع کرده، بازارها را آتش زده و مانع از فعالیت امدادگران شده و خانه ها را تخریب می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرداری جنین در این رابطه اعلام کرد که رژیم اشغالگر 70 درصد خیابان های این شهر را به شکل کامل تخریب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری المیادین ، بشیر مطاحن مدیر روابط عمومی و رسانه ای شهرداری جنین در این رابطه به خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) گفت: آب در 80 درصد مناطق شهر و در تمام اردوگاه جنین قطع شده چراکه اشغالگران شبکه آب شهر را تخریب کردند و نیروهای فنی نیز امکان دسترسی به آن را ندارند.

مطاحن اظهار کرد: اشغالگران بخشی از بازار مرکزی شهر را آتش زدند که در نتیجه آن خساران سنگینی به بازار وارد شده و صدها دستگاه خانه و خودروی شهروندان خسارت دیدند.

برخی منابع مطبوعاتی امروز یکشنبه به المیادین گزارش دادند که نیروهای اشغالگر به محاصره بیمارستان دولتی جنین ادامه داده و عامدانه مانع فعالیت نیروهای امدادگر و خودروها


برچسب ها: تخریب - خیابان ها - رژیم صهیونیستی - خیابان - رژیم اشغالگر - شهرداری - اشغالگر
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری جنین: رژیم اشغالگر 70 درصد خیابان های شهر را تخریب کرده است

شهرداری جنین: رژیم اشغالگر 70 درصد خیابان های شهر را تخریب کرده است