مطالب مرتبط:
وزش باد شدید و گرد و خاک در راه قم
هشدار هواشناسی به این مناطق / وزش باد شدید و گردوخاک در راه است
هشدار هواشناسی به این مناطق / وزش باد شدید و گردوخاک در راه است
هشدار قرمز برای جنوب کشور | افزایش شدید ارتفاع موج دریا
وزش باد نسبتا شدید زنجان را فرا می گیرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 08:552024-08-31بين الملل

وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی و تلاطم دریا در هرمزگان


کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز در مناطق دریایی استان وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی سبب مواج شدن دریا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش ، مرضیه سی سی پور گفت: با ادامه سامانه کم فشار فصلی، ناپایداری های جوی و دریایی در استان تداوم خواهد داشت.

او افزود: علاوه بر دریای عمان و تنگه هرمز در جزایر خلیج فارس نیز با شدت گرفتن باد های جنوب شرقی دریا تا فردا نسبتا مواج خواهد بود.

سی سی پور گفت: امروز در بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات و برخی نقاط ساحلی و مناطق دریایی رشد ابر همراه با رگبار پراکنده باران و رعد وبرق گاهی با تند باد لحظه ای پیش بینی می شود و توصیه می شود در بعدازظهر و شب از قرار گیری در حریم رودخانه های فصلی و رفتن به ارتفاعات خودداری شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: در پاره ای نقاط مرکزی و غربی در بعدازظهر و شب احتمال گردوخاک موقتی دور از انتظار نخواهد بود.

سی سی پور گفت:با توجه به ناایمن بودن شرایط دریای عمان توصیه می شود از هرگونه فعالیت دریایی امشب تا پایان یکشنبه در دریای عمان جلوگیری شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از لحاظ دمایی فردا با توجه به ابری در بیشتر نقاط استان، کاهش نسبی دمای بیشینه پیش بینی می شود.


برچسب ها: اداره کل هواشناسی هرمزگان - کارشناس اداره کل هواشناسی - اداره کل هواشناسی - هواشناسی هرمزگان - دریا - جنوب شرقی - هرمزگان
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی و تلاطم دریا در هرمزگان

وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی و تلاطم دریا در هرمزگان