مطالب مرتبط:
نامه 35 دفتر جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور خطاب به وزیر علوم / نگذارید آینده روشن این کشور به خاطر تصمیمات سلیقه ای به خطر بیفتد
نامه 35دفتر جامعه اسلامی دانشجویان به وزیر علوم
نامه انجمن اسلامی دانشجویان به وزرای علوم و بهداشت برای رفع احکام انضباطی
نامه جمعی از دانشجویان به وزیر علوم درباره تصمیمات سلیقه ای
نامه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر به کاردار وزارت خارجه اردن ، در رابطه با عملکرد اردن نسبت به فلسطین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1403 ساعت 13:352024-09-03دانش

نامه 35 دفتر جامعه اسلامی دانشجویان به وزیر علوم


35 دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور خطاب به وزیر علوم تحقیقات و فناوری پیرامون دستور بازگشت اساتید و دانشجویان ناقض قانون به دانشگاه نامه نوشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی)، آینده این مرزوبوم به دانشگاه و دانشجو وابسته است و دانشجویان امروز، مدیران فردای این خاک زرخیز خواهند بود، همان طور که مدیران فعلی، دانشجویان دیروز بوده اند.

بدیهی است که هدایت این نسل و تربیت آنان برای به عهده گرفتن مسئولیت های خطیر آینده، وظیفه ای بسیار حساس و سرنوشت ساز است که بر عهده ی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و در رأس آن، جنابعالی قرار دارد.

امید است در این مسیر خطیر و پراهمیت، گام های مؤثر و ماندگاری بردارید.

همان طور که مستحضرید، یکی از مهم ترین گام هایی که باید در دانشگاه برداشته شود، تحقق آرمان اسلامی شدن دانشگاه است که از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، یکی از اهداف اصلی و اساسی جمهوری اسلامی بوده و هست.

امید می رود که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نه به نحو استثنا بلکه به نحو قاعده فرآورده ی دانشگاه جمهوری اسلامی چمران ها باشند.

عوامل متعددی در نیل به این هدف والا دخیل هستند که بی شک یکی از مهم ترین آن ها، مسئله ی اساتید است و نمی توان از تأثیر شگرف آنان در این مسیر چشم پوشی کرد.


برچسب ها: دانشجویان - جامعه اسلامی دانشجویان - دانشجو - دانشگاه - تحقیقات و فناوری - وزیر علوم تحقیقات و فناوری - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

نامه 35 دفتر جامعه اسلامی دانشجویان به وزیر علوم

نامه 35 دفتر جامعه اسلامی دانشجویان به وزیر علوم