مطالب مرتبط:
آغاز عملیات اجرایی احداث زیرساخت گردشگری آبگرم خست بندرلنگه
آغاز عملیات آماده سازی اراضی 59 هکتاری میدان تیر تبریز
آغاز سخنرانی سید حسن نصرالله درباره عملیات انتقام ترور فؤاد شکر
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی عمران روستایی و آموزشی در شهرستان بوشهر
آغاز کنفرانس جهانی زیرساخت عمومی دیجیتال و فناوری نوظهور در هند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1403 ساعت 10:552024-08-26سياسي

آغاز عملیات شبانه روزی ایجاد زیرساخت ایمن تردد دریایی در بندر پهل


معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: عملیات شمع کوبی برای احداث فوندانسیون مخصوص نصب پل دسترسی به ساحل بندر پهل در غرب بندرعباس آغاز شد.

- بندرعباس - معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: عملیات شمع کوبی برای احداث فوندانسیون مخصوص نصب پل دسترسی به ساحل بندر پهل در غرب بندرعباس آغاز شد.

به گزارش، مهدی بروغنی اظهار کرد: طبق دستور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و پیگیری های مدیرکل بنادر استان مبنی بر تسریع در ارائه خدمت رسانی به مردم ساحل نشین و صاحبان شناورهای باری، عملیات شبانه روزی ایجاد زیرساخت ایمن تردد دریایی در بندر پهل در غرب بندرعباس آغاز شد.

وی ادامه داد: عملیات شمع کوبی برای احداث فونداسیون مخصوص نصب پل دسترسی به ساحل با تأمین تجهیزات مورد نیاز شامل بارج و جرثقیل شناور یدک کش تجهیزات شمع کوبی تیم مجرب و متخصص و مساعد شدن شرایط جوی به صورت شبانه روزی با سرعت در حال انجام است.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: این اقدام هم اکنون در مرحله انتقال اسکله فولادی شناور ترایماران به بندر پهل واقع در غرب استان هرمزگان است.

بروغنی طول اسکله این شناور را حدود 32 متر و عرض هشت متر اعلام کرد و افزود: پل دسترسی مخصوص این پل نیز دارای 12 متر طول و 4 متر عرض


برچسب ها: بنادر و دریانوردی - بنادر و دریانوردی هرمزگان - بندرعباس - بندر - عملیات - دریانوردی - سازمان بنادر و دریانوردی
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات شبانه روزی ایجاد زیرساخت ایمن تردد دریایی در بندر پهل

آغاز عملیات شبانه روزی ایجاد زیرساخت ایمن تردد دریایی در بندر پهل