مطالب مرتبط:
مردم بازنده اصلی دعوا بر سر قطع آنتن گوشی ‎های آیفون هستند
پیام اصلی راهپیمایی اربعین دفاع از مردم مظلوم غزه است
یک منبع در حزب الله لبنان: یک عملیات فریب علیه اسراییل انجام دادیم / اهدافی که اسراییل از آن صحبت می کند در پاسخ به یک حمله گمراه کننده بود که ما انجام دادیم / در حمله اسراییل به بیش از 30 هدف، شهیدی نداشتیم زیرا آنها را تخلیه کرده بودیم / دو هدف اصلی را در شمال تل آویو هدف قرار دادیم
حضور مهدی طارمی در ترکیب اصلی اینتر مقابل لچه در بازی امشب 3 شهریور منتفی شد؟
دلایل اصلی ناترازی بنزین از زبان کارشناس انرژی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 شهریور 1403 ساعت 12:252024-08-25سياسي

هدف اصلی قیام مبارزه با ناآگاهی مردم نسبت به شناختن حق و باطل بود


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: هدف اصلی قیام سیدالشهدا (علیه السلام) مبارزه با جهل و ناآگاهی مردم آن زمان نسبت به شناختن حق و باطل بود.

- مشهد- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: هدف اصلی قیام سیدالشهدا (علیه السلام) مبارزه با جهل و ناآگاهی مردم آن زمان نسبت به شناختن حق و باطل بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر یکشنبه در مراسم اربعین حسینی که در حرم مطهر رضوی برگزار شد با بیان اینکه باید مراتب ارادت و عشق خود را به ساحت سیدالشهدا (علیه السلام) با شور عاشورایی حفظ کنیم، اظهار کرد: اربعین به دلیل تثبیت جریان انقلاب کربلا و مظلومیت امام حسین (علیه السلام) توسط اهل بیت ایشان تأسیس شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه علت دیگر برگزاری اربعین توسط اهل بیت (علیه السلام) تجدید حرکت و یادآوری اتفاقات روز عاشورا بوده است، افزود: اهل بیت (علیه السلام) با این اقدام خواستند تا جریان به پا خواستن را در مردم تجدید کنند تا خصوصیات سیدالشهدا (علیه السلام) در کانون اندیشه و ذهن مردم پرورش پیدا کند.

وی ادامه داد: مساله اصلی در قیام سیدالشهدا (علیه السلام) تنها جنگیدن با یزید و نابودی دستگاه حکومتی او نبود، بلکه هدف اصلی قیام مبارزه با جهل و ناآگاهی مردم آن زمان نسبت به شناختن حق و باطل بود.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه - خراسان رضوی - سیدالشهدا - آیت الله سید احمد علم الهدی - حق و باطل - ولی فقیه - نماینده
آخرین اخبار سرویس:

هدف اصلی قیام مبارزه با ناآگاهی مردم نسبت به شناختن حق و باطل بود

هدف اصلی قیام مبارزه با ناآگاهی مردم نسبت به شناختن حق و باطل بود