مطالب مرتبط:
لیست پایگاه های انتخاب رشته کنکور تهران + اسامی و آدرس
مجازین کنکور 1403 قبل انتخاب رشته بخوانند
مجازین کنکور قبل انتخاب رشته بخوانند
95 نفر از 100 نفر اول کنکور دانشگاه شریف را انتخاب می کنند/ چهار رشته پرمتقاضی این دانشگاه
داوطلبان کنکور باید آینده شغلی را در انتخاب رشته مدنظر قرار دهند 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 08:202024-09-01اجتماعي

فعالیت 7 پایگاه انتخاب رشته کنکور در قم+ لیست پایگاه ها


کارشناس مسئول مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان قم از راه اندازی 7 پایگاه انتخاب رشته کنکور از سوی آموزش و پرورش برای ارائه خدمات مشاوره و انتخاب رشته به داوطلبان ورود به دانشگاه ها خبر داد.

- ایسنا/قم کارشناس مسئول مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان قم از راه اندازی 7 پایگاه انتخاب رشته کنکور از سوی آموزش و پرورش برای ارائه خدمات مشاوره و انتخاب رشته به داوطلبان ورود به دانشگاه ها خبر داد.

محمد علی مهرابی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مجموعاً 7 پایگاه انتخاب رشته کنکور در استان قم فعال است، اظهار کرد: در هر ناحیه یک پایگاه دخترانه و یک پایگاه پسرانه برای داوطلبان ناحیه مربوطه پیش بینی شده است؛ به جزء ناحیه یک که پایگاه آن در دو نوبت صبح (ویژه دختران) و عصر (ویژه پسران) برقرار است.

کارشناس مسئول مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان قم، افزود: هزینه دریافتی از مراجعین براساس تعرفه دولتی و مصوب اداره کل آموزش و پرورش برای داوطلبان انتخاب رشته به مبلغ 550 هزار تومان است که این مبلغ برای خانواده فرهنگیان، شاهد و ایثارگران و تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد با تخفیف ویژه به مبلغ 450 هزار تومان است؛ این مبلغ برای دو جلسه انتخاب رشته و رفع اشکال و پاسخ به سوالات احتمالی و نهایی شدن انتخاب داوطلبان است.


برچسب ها: انتخاب رشته کنکور - انتخاب رشته - آموزش و پرورش - اداره کل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش استان - پایگاه - انتخاب
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 7 پایگاه انتخاب رشته کنکور در قم+ لیست پایگاه ها

فعالیت 7 پایگاه انتخاب رشته کنکور در قم+ لیست پایگاه ها