مطالب مرتبط:
کنگره سراسری شعر عاشورایی فردا در لرستان
تأکید بر ترویج فرهنگ شیعی و معرفی اهل بیت (ع) در موکب حسینی
برخی اظهارات و شواهد نشان می دهد احتمالا فرد در زمان بازداشت مورد ضرب و جرح قرار گرفته/ بازداشت 5 افسر پلیس، ظن ضرب و شتم متهم در کلانتری را در اذهان عمومی پررنگ کرده / این فرد پس از حضور در یک نزاع در قهوه خانه دستگیر شد/ یک منبع نزدیک به پلیس گیلان مدعی است آثار ضرب و جرح و کبودی ها در
جبار آذین: مسابقات فرهنگی ملی برای تولید آثار مرتبط با پیاده روی اربعین برگزار شود
اقدامات دور از انتظار شهرداری | آسیب به آثار باستانی به دست شهرداری تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 شهریور 1403 ساعت 15:402024-08-30فرهنگي

معرفی آثار برتر پنجمین کنگره فرهنگ عاشورایی در آیین زبان و ادبیات ترکمن


پنجمین کنگره ملی فرهنگ عاشورایی در آیین ، زبان و فرهنگ ترکمن ، عصر پنجشنبه با حضور شاعران، نویسندگان و نقاشان در تالار فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گلستان ابوبکر آخوند خجملی امام جمعه نگین شهر در این کنگره گفت : محبت اهل بیت (ع) مایه وحدت مردم استان گلستان است که گل سر سبد آنها محبت امام حسین (ع) است که جایگاه رفیع در بین ترکمن ها دارد.

  جبار آخوند میرابی امام جمعه قره تپه نیز با اشاره به توطئه های دشمنان بر علیه دین اسلام در این برهه از زمان گفت : برگزاری کنگره های عاشورایی و انتقال آنها به نسل های آینده افتخار بزرگی است.

وی احترام به امام حسین (ع) را احترام به پیامبر (ص) و احترام به پیامبر (ص) را احترام به خداوند متعال بیان کرد و گفت : علامت این محبت ها در برگزاری این مراسمات و گرامیداشت ها تجلی پیدا می کند.

رسول شکری نیا مدیر کل صداوسیما مرکز گلستان نیز با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن بر علیه دین، فرهنگ ، اعتقادات و باورهایمان گفت: در عصری که در معرض انواع خوراک های فکری دشمنان زندگی می کنیم باید تلاش کنیم از سفره نعمات الهی ، حلال ها ، مطهر ها و سلامت ها را گلچین کنیم.


برچسب ها: فرهنگ عاشورایی - برگزار - عاشورایی - احترام - برگزاری - فرهنگ - کنگره
آخرین اخبار سرویس:

معرفی آثار برتر پنجمین کنگره فرهنگ عاشورایی در آیین زبان و ادبیات ترکمن

معرفی آثار برتر پنجمین کنگره فرهنگ عاشورایی در آیین زبان و ادبیات ترکمن