مطالب مرتبط:
نیکوکار یزدی نذر خود را با آزادی زندانی ادا کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 14:302024-08-31سياسي

کویرنشینانی که نذر آب می کنند


شاید تاکنون مردم بسیاری برای موضوعات مختلف از جمله عزاداری امام حسین، کمک به ایتام و محرومان، حوزه بهداشت و درمان و.

نذرهایی کرده باشند اما این بار مردم گناباد که در اقلیم خشک و نیمه صحرایی حاشیه کویر زندگی می کنند برای اولین بار در خراسان رضوی اقدام .

- ایسنا/خراسان رضوی شاید تاکنون مردم بسیاری برای موضوعات مختلف از جمله عزاداری امام حسین، کمک به ایتام و محرومان، حوزه بهداشت و درمان و.

نذرهایی کرده باشند اما این بار مردم گناباد که در اقلیم خشک و نیمه صحرایی حاشیه کویر زندگی می کنند برای اولین بار در خراسان رضوی اقدام به نهادینه کردن نذر آب کردند و این اقدام حرمت خاصی برایشان دارد.

مجید اکرادی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گناباد در همین خصوص به ایسنا گفت: از سال ها قبل در گناباد توانسته ایم موضوعی به نام نذر آب را نهادینه کنیم به طوری که خیرین بزرگوار سکوهای برداشت آب را در سطح شهر و روستاها احداث می کنند.

وی خاطرنشان کرد: طرح و ایده نذر آب توسط همکاران ما در شرکت آب و فاضلاب شهرستان طی سال ها قبل ارائه شده و همچنان احداث این سکوها ادامه دارد.

اکرادی با بیان اینکه شهرستان گناباد تنها شهرستانی در خراسان رضوی است که نذر آب در آن نهادینه شده است، بیان کرد: این سکوها علاوه بر اینکه در شهرهای بیدخت، روشناوند، گناباد و ک


برچسب ها: حوزه بهداشت و درمان - خراسان رضوی - بهداشت و درمان - گناباد - کمک به ایتام - مدیر امور آب و فاضلاب - خراسان
آخرین اخبار سرویس:

کویرنشینانی که نذر آب می کنند

کویرنشینانی که نذر آب می کنند