مطالب مرتبط:
فرار بزرگ سرکرده های داعش از زندان های قسد
فرار سرکرده های داعش از زندان های قسد
فرار سرکرده های داعش از زندانهای قسد
پنتاگون: شاخه داعش خراسان در افغانستان یک تهدید است
اقدامات آلمان علیه مهاجران پس از اقدام تروریستی داعش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1403 ساعت 21:002024-09-04بين الملل

فرار سرکرده های داعش از زندان های سوریه


چند روز پیش، چند تن از سرکرده های اصلی داعش از زندان های قسد در سوریه گریختند و زنگ هشدار مجدد درباره ناتوانی این شبه نظامیان در اداره زندان های مملو از تروریست ها در سوریه را به صدا درآوردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس،  در پی فرار شماری از عناصر داعش از زندان های شبه نظامیان دموکراتیک سوریه (قسد) وابسته به آمریکا در الرقه سوریه، نیرو های ائتلاف آمریکایی مدعی آماده باش برای دستگیری این عناصر شدند.

به نوشته المیادین، ائتلاف بین المللی موسوم به ضد داعش تحت هدایت آمریکا، برای نخستین بار پس از خروج نیرو های آمریکایی از حومه رقه و حلب در سال 2019، بار دیگر به این منطقه بازگشته اند و برای چهارمین روز متوالی در حال گشت زنی در محله های شهر رقه سوریه و اطراف آن برای دستگیری مجدد داعشی های فراری هستند.

5 تروریست داعشی که دارای تابعیت های مختلف روسی، لیبیایی و افغانی هستند، در حین انتقال از زندان المطاحن به زندان مرکزی شهر رقه، موفق به فرار شده اند.

بر اساس این گزارش، نیرو های آمریکایی و قسد تاکنون موفق شده اند دو داعشی فراری به نام های عبدالواحد اخوان روسی و محمد نوح محمد لیبیایی را دستگیر کنند، اما همچنان تیمور عیداش روسی و دو افغانی به نام های شعب محمد العبدلی و عطال خالد زار آزادند.


برچسب ها: سوریه - داعش - آمریکا - شبه نظامیان - زندان - ائتلاف بین المللی - آمریکایی
آخرین اخبار سرویس:

فرار سرکرده های داعش از زندان های سوریه

فرار سرکرده های داعش از زندان های سوریه