مطالب مرتبط:
چالش دانش آموزان و آموزش و پرورش در خصوص تاثیر قطعی معدل در کنکور
چرایی عدم کسب نتیجه نمایندگان چهارمحال وبختیاری در مسابقات قرآن دانش آموزان
چالش دانش آموزان و آموزش و پرورش در خصوص تاثیر قطعی معدل در کنکور
بایسته های شکوفایی دانش آموزان چهارمحال وبختیاری در مسابقات قرآن
توزیع 25 هزار بسته نوشت افزار ویژه دانش آموزان نیازمند در فارس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 12:002024-08-31اجتماعي

ضرورت شناسایی دانش آموزان مستعد علمی در مدارس


مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بر ضرورت شناسایی دانش آموزان مستعد علمی در مدارس وبرنامه ریزی درست برای کسب موفقیت های تحصیلی تاکید کرد.

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی ،  مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، در جلسه تجلیل از نفر برتر کنکور رشته علوم تجربی گفت: وجود نخبگان مایه افتخار است بی شک استعداد ها و نخبگان زیادی در استان آذربایجان غربی وجود دارد که ضروری است این استعداد های برتر را شناسایی کرد.

 دکتر علی مطهری افزود: مدرسه، معلم و خانواده از ارکان تاثیرگذار در پرورش دانش آموز موفق هستند که تلاش دانش آموز و برنامه ریزی مدون در کنار این موارد از عوامل اصلی موفقیت در درس و کنکور است.

  وی در ادامه گفت: کسب رتبه های برتر کنکور گام اول و نقطه شروع حرکت در مسیر علم آموزی است، اما اگر این استعداد برای خدمت به کشور بکارگیری شود، اثرگذاری چند برابری دارد واتکا به نخبگان باعث حفظ استقلال علمی و سیاسی کشور است که خوشبختانه تاکنون با حمایت از نخبگان و استعداد های برتر علمی، شاهد تحقق این امر هستیم.

مطهری در پایان گفت: باید با هم افزایی و برنامه ریزی بر تعداد نخبگان و دانش آموزان با استعداد های علمی برتر در استان بیافزاییم و تجربیات رتبه های برتر کنکور در اختیار سایر دانش آموزان قرار گیرد تا سایرین


برچسب ها: آذربایجان غربی - استان آذربایجان غربی - مدیرکل آموزش و پرورش - آذربایجان - دانش آموز - آموزش و پرورش - استعداد
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت شناسایی دانش آموزان مستعد علمی در مدارس

ضرورت شناسایی دانش آموزان مستعد علمی در مدارس