مطالب مرتبط:
برپایی 3 نمایشگاه فروش پاییزی در آستانه بازگشایی مدارس در شیراز
برپایی 3 نمایشگاه فروش پاییزی در آستانه بازگشایی مدارس در شیراز
برپایی پاویون دانش بنیان های شناختی در نمایشگاه شیراز
برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی «روایت شور عشق» در سمنان
گشایش نمایشگاه فروش پاییزه در یزد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1403 ساعت 16:402024-09-08اقتصادي

برپایی 3 نمایشگاه فروش پاییزی در شیراز


3 نمایشگاه فروش پاییزی در آستانه بازگشایی مدارس در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس و پارک بعثت و جنت شیراز برپا می شود.

جوانمردی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه های پاییزه از امروز و غرفه های عرضه میوه و تره بار با عنوان طرح (مزرعه تا سفره) در چند روز آینده در شیرازگفت: نمایشگاه پاییزه از امروز با گشایش 70 غرفه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی شیراز کار خود را آغاز می کند.

رییس اتاق اصناف مرکز استان فارس افزود: علاوه برمحل نمایشگاه دائمی قرار است که نمایشگاه پاییزه در بوستان های باغ جنت و بعثت شیراز هم در چند روز آینده با عرضه پوشاک، کیف، کفش، مواد غذایی و انواع نوشت افزار با قیمت مناسب راه اندازی شود.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری شیرازهم با اشاره به اینکه غرفه های عرضه میوه و تره بار در 17 منطقه شیراز تا چند روز دیگر شروع به کار خواهد کرد گفت: در این غرفه ها در قالب طرح مزرعه تا سفره با حذف واسطه انواع میوه و تره بار به قیمت میدان تره بار به مصرف کننده عرضه می شودشفیعی، گفت: فعالیت غرفه ها و نمایشگاه ها با نظارت مستمر بازرسان انجام می شود و اگر شهروندی از نحوه عرضه، کیفیت و قیمت شاکی بود می تواند با سامانه 137 در میان بگذارد.


برچسب ها: نمایشگاه - شیراز - نمایشگاه پاییزه - رییس اتاق اصناف - سازمان ساماندهی مشاغل شهری - نمایشگاه های بین المللی - بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 3 نمایشگاه فروش پاییزی در شیراز

برپایی 3 نمایشگاه فروش پاییزی در شیراز