مطالب مرتبط:
راهیابی نماینده ایران به مرحله نهایی تپانچه بادی پارالمپیک پاریس
بازدید سفیر ایران در چین از جشنواره ویبو و جشنواره غداهای بین المللی یان تای
پهپادهای اسراییل به سمت ایران بیایند دیگر راه بازگشت ندارند /باید از رژیم صهیونیستی انتقام بگیریم /توصیه هایی به پزشکیان از تریبون نماز جمعه
هادی نوری نماینده شایسته ایران 141 - 139 مقابل قهرمان جهان و اروپا از ایتالیا موفق به پیروزی شد و به دور دوم پارالمپیک راه یافت
سه نماینده تیم جودو جوانان ایران فردا روی تاتامی می روند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 08:052024-08-31فرهنگي

راه یابی هنرمند چهارمحال و بختیاری به مرحله نهایی جشنواره هنر های تجسمی جوانان ایران


، دبیرخانه سی و یکمین جشنواره هنر های تجسمی جوانان ایران،  اسامی هنرمندان جوان راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره هنری را اعلام کرد که در این میان نام ناهید کوهی زاده هنرمند مجسمه ساز استان هم دیده می شود.

کوهی زاده با پذیرش در مرحله مقدماتی و راه یابی به مرحله کارگاهی از 20 تا 22 شهریور به خراسان شمالی سفر خواهد کرد تا در کارگاه های تخصصی این رویداد هنری زیر نظر استادان تراز اول هنر های تجسمی به خلق اثر بپردازد.

این هنرمند جوان استان که از میان هزار و 233 هنرمند توانسته است در جمع 174 هنرمند راه یافته به مرحله نهایی این رویداد ملی قرار گیرد، قرار است در مرحله کارگاهی با 12 هنرمند مجسمه ساز دیگر رقابت کند.

در صورتی که کوهی زاده بتواند در این مرحله جایگاه یکی از برگزیدگان جشنواره هنر های تجسمی جوانان ایران را به دست آورد به عنوان مستعد هنری به بنیاد ملی نخبگان معرفی شده و از مزایای مربوطه بهرمند می شود.

هم اکنون وی با راه یابی به مرحله کارگاهی جشنواره هنر های تجسمی ایران، مزایای عضویت در مؤسسه توسعه هنر های تجسمی معاصر را به دست آورده است.

گفتنی است، سی و یکمین جشنواره هنر های تجسمی جوانان ایران با شعار همان به که نیکی بود یادگار رشته های تصویرسازی، خوشنویسی، طراحی، عکاسی، کاریکاتور، گرافیک، مجسمه سازی، نقاشی، نگارگری، هنر س


برچسب ها: هنرمند - مرحله - جوانان ایران - مرحله نهایی - جشنواره - جوان - تجسمی
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی هنرمند چهارمحال و بختیاری به مرحله نهایی جشنواره هنر های تجسمی جوانان ایران

راه یابی هنرمند چهارمحال و بختیاری به مرحله نهایی جشنواره هنر های تجسمی جوانان ایران