مطالب مرتبط:
رافت اسلامی باعث آزادی یک تبعه اتریش شد
تبعه اتریش با استفاده از رافت اسلامی از زندان در آذربایجان غربی آزاد شد
ایران یک تبعه اتریش را از زندان آزاد کرد | دلیل دستگیری او در این استان غربی | واکنش سفیر به آزادی کریستین وبر
آزادی یک تبعه اتریش از زندان آذربایجان غربی
بازدید سر زده و شبانه وزیر ورزش از ورزشگاه آزادی+ عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1403 ساعت 11:102024-09-17بين الملل

رافت اسلامی باعث آزادی یک تبعه اتریش شد + عکس


ناصر عتباتی رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از آزادی کریستین وبر، تبعه اتریش از زندان خبر داد و گفت: این تبعه اتریشی که بدلیل جرایم ارتکابی در استان آذربایجان غربی در زندان به سر می برد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از آزادی کریستین وبر، تبعه اتریش از زندان خبر داد.

ناصر عتباتی رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از آزادی کریستین وبر، تبعه اتریش از زندان خبر داد و گفت: این تبعه اتریشی که بدلیل جرایم ارتکابی در استان آذربایجان غربی در زندان به سر می برد، با استفاده از نهاد های ارفاقی و رافت اسلامی، از زندان آزاد شد.

رییس کل دادگستری استان افزود: این محکوم پس از آزادی تحویل سفیر اتریش شد تا کار های خروج و انتقال وی را پیگیری و انجام دهد.

شایان ذکر است ولف دیتریش هایم سفیر اتریش در جمهوری اسلامی ایران با حضور در دفتر رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی مراتب تقدیر و تشکر خود و دولت اتریش را از سیستم قضایی جمهوری اسلامی ایران به عتباتی ریاست کل دادگستری استان آذربایجان غربی اعلام کرد.

سفیر اتریش همچنین مراتب تشکر خانواده کریستین وبر را از وضعیت نگهداری وی در زندان اعلام و گفت: برخورد ها انسانی و مطلوب زندان با این تبعه اتریشی پس از دیدار خانواده وی با فرزندشان موجب خرسندی و آرامش خا


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان - استان آذربایجان غربی - رییس کل دادگستری - آذربایجان غربی - دادگستری استان - آذربایجان - اتریش
آخرین اخبار سرویس:

رافت اسلامی باعث آزادی یک تبعه اتریش شد + عکس

رافت اسلامی باعث آزادی یک تبعه اتریش شد + عکس