مطالب مرتبط:
هوای خنک در بیشتر مناطق خراسان رضوی ماندگار است
هوای خنک در سراسر نیمه شمالی طی فردا | کدام مناطق کشور خنک می شوند؟
دمای هوا در خراسان رضوی 6 درجه کاهش می یابد
صفحه اول روزنامه های خراسان رضوی 17 شهریور 1403
خدمتگزاری به زائران رضوی در موکب شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1403 ساعت 09:552024-09-07اجتماعي

ماندگاری هوای خنک در بیشتر مناطق خراسان رضوی


، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: کاهش دمای هوا از دیروز جمعه، در استان آغاز شده و از شدت گرما در اکثر نقاط استان کاسته شده است و از امروز، شنبه نیز این روند ادامه دارد.

  زهرا آهنگرزاده افزود: کاهش دمای هوا در کلانشهر مشهد نیز به گونه ای خواهد بود که دمای روزانه هوای این شهر از امروز تا روز چهارشنبه این هفته بین 27 و 28 درجه و دمای هوای شبانه آن بین 12 تا 14 درجه خواهد بود.

  وی ادامه داد: کماکان در نیمه جنوبی و شرقی استان خراسان رضوی افزایش سرعت وزش باد در ساعات بعدازظهر به پدیده جوی غالب استان پیش بینی می شود که گاهی با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید همراه می شود.

  کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین 17 تا 32 درجه در نوسان بوده که بیشینه دمای هوای امروز مشهد با چهار درجه کاهش دما نسبت به روز گذشته به 28 و کمینه دمای هوای مشهد با سه درجه کاهش دما نسبت به دیروز به 14 درجه می رسد.

  آهنگرزاده افزود: فریمان با کمینه دمای هوای هشت درجه و شهرستان سبزوار با بیشینه دمای هوای 37 درجه به ترتیب خنک ترین و گرم ترین شهر های خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته بوده اند.


برچسب ها: خراسان رضوی - مرکز پیش بینی هواشناسی - هواشناسی خراسان رضوی - دمای هوا - پیش بینی هواشناسی - دمای هوای - خراسان
آخرین اخبار سرویس:

ماندگاری هوای خنک در بیشتر مناطق خراسان رضوی

ماندگاری هوای خنک در بیشتر مناطق خراسان رضوی