مطالب مرتبط:
بیش از یک تن انواع مواد مخدر در درگیری مسلحانه در یزد کشف شد/ 2 سوداگر مرگ به هلاکت رسیدند
700 کیلوگرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه در یزد کشف شد
دادستان کهنوج: باند قاچاق مسلحانه مواد مخدر در جنوب شرق کشور منهدم شد
واکنش بازیکن جنجالی به درگیری با رامین رضاییان و ابوالفضل جلالی؛ اصلا همچین چیزی نبود!
مراسم عزاداری نیروهای مسلح همزمان با 28 صفر در یزد برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 11:402024-09-01حوادث

درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان مسلح در کهنوج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی کل دادگستری استان کرمان، امید رضایی در تشریح جزییات این خبر افزود: شامگاه گذشته در درگیری مسلحانه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کهنوج با یک باند قاچاق فعال مواد مخدر، - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از انهدام یک باند قاچاق مسلحانه مواد مخدر در جنوب شرق کشور خبر داد و گفت: در این رابطه یکی از قاچاقچیان عمده مواد مخدر شرق کشور در درگیری مسلحانه با پلیس مواد مخدر به هلاکت رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی کل دادگستری استان کرمان، امید رضایی در تشریح جزییات این خبر افزود: شامگاه گذشته در درگیری مسلحانه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کهنوج با یک باند قاچاق فعال مواد مخدر، یکی از اعضای این باند به ضرب گلوله پلیس به هلاکت رسیده است.

وی اظهار داشت: در این عملیات یک دستگاه خودرو سواری به همراه یک قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه مقادیری مهمات و یک محموله مواد مخدر به ارزش تقریبی 160میلیارد ریال توقیف شده است.

دادستان کهنوج گفت: این باند مسلحانه مواد مخدر که اعضای آن غیر بومی استان کرمان است، سوابق متعدد در حمل مواد مخدر در شرق کشور داشتند که تحت تعقیب قضایی قرار داشتند.


برچسب ها: مواد مخدر - درگیری مسلحانه - پلیس مبارزه با مواد مخدر - شهرستان کهنوج - مسلحانه - مبارزه با مواد مخدر - باند قاچاق
آخرین اخبار سرویس:

درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان مسلح در کهنوج

درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان مسلح در کهنوج