مطالب مرتبط:
ترافیک سنگین در جاده های شمالی
ترافیک جاده های خراسان شمالی نیمه سنگین است
ترافیک سنگین در جاده های شمالی آفتاب نو | اخبار ورزشی
ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال
ترافیک سنگین در جاده کرج-چالوس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 شهریور 1403 ساعت 15:252024-09-02اقتصادي

ترافیک سنگین در جاده های شمالی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ پیمان کرمی، با اعلام خبر، افزایش چشمگیر ترافیک در جاده های شمالی کشور، از رانندگان خواست تا با برنامه ریزی دقیق و رعایت نکات ایمنی، - رییس پلیس راه استان البرز گفت: شاهد بار ترافیکی سنگین در محور های کرج به چالوس، آزادراه تهران-شمال و تهران-کرج-قزوین هستیم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ پیمان کرمی، با اعلام خبر، افزایش چشمگیر ترافیک در جاده های شمالی کشور، از رانندگان خواست تا با برنامه ریزی دقیق و رعایت نکات ایمنی، سفر خود را آغاز کنند.

وی افزود: به دلیل شروع تعطیلات پایان تابستان و افزایش تقاضا برای سفر به شهر های شمالی، شاهد بار ترافیکی سنگینی در محور های کرج به چالوس، آزادراه تهران-شمال و تهران-کرج-قزوین هستیم.

رییس پلیس راه استان البرز در ادامه در خصوص تمهیدات ترافیکی اتخاذ شده در مسیر های منتهی به شهر های شمالی افزود: به منظور مدیریت بهتر ترافیک، جاده های شمالی از ساعت 23 روز 11 شهریور تا ساعت 9:30 صبح روز 12 شهریور به صورت یکطرفه از تهران به سمت شمال باز شده اند، با این حال، با توجه به حجم بالای تردد، رانندگان باید انتظار ترافیک سنگین را در تمامی محور های شمالی داشته باشند.


برچسب ها: رییس پلیس راه استان البرز - پلیس راه استان البرز - ترافیک - رییس پلیس راه استان - آزادراه تهران-شمال - پلیس راه استان - رییس پلیس راه
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در جاده های شمالی

ترافیک سنگین در جاده های شمالی