مطالب مرتبط:
30میلیون تشرف به حرم مطهر رضوی در دهه آخر صفر
پیش بینی 30 میلیون تشرف به حرم امام رضا(ع) برای دهه آخر صفر 1403
تصاویر/ کتیبه آرایی اماکن متبرکه رضوی در دهه پایانی ماه صفر
تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی اطراف حرم مطهر رضوی در اولویت است/ پیش بینی ناوگان برای بازگشت زائران
نمایشگاه عکس های قدیمی حرم مطهر رضوی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 15:202024-08-28سياسي

پیش بینی تشرف 30 میلیونی به حرم مطهر رضوی در دهه آخر ماه صفر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مصطفی فیضی در نشست خبری تشریح برنامه ها و خدمات آستان قدس رضوی در دهه پایانی صفر اظهار کرد: امسال اقدامات ویژه ای در حوزه حمل ونقل و اسکان و آمادگی های دیگر مشهد برای میزبانی از زائران پیش بینی شده و برای هر حوزه، - قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از پیش بینی حداقل 30 میلیون تشرف به حرم مطهر رضوی در دهه پایانی صفر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مصطفی فیضی در نشست خبری تشریح برنامه ها و خدمات آستان قدس رضوی در دهه پایانی صفر اظهار کرد: امسال اقدامات ویژه ای در حوزه حمل ونقل و اسکان و آمادگی های دیگر مشهد برای میزبانی از زائران پیش بینی شده و برای هر حوزه، ستاد های ویژه ای ایجاد شده است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی بخش مغفول مانده خدمات را اطلاع رسانی دانست و این مهم را پلی میان زائران و خادمان عنوان کرد.

وی در ادامه، به بیان خلاصه گزارش بخش های مختلف آستان قدس در دهه پایانی صفر 1403 پرداخت و گفت: بیشترین و بزرگ ترین حوزه خدمت ما ذیل مدیریت عالی حرم در بخش های تبلیغات، اماکن، خدمات و عمران، آمادگی کامل برای خدمت رسانی دارند.

فیضی با بیان اینکه در دهه پایانی صفر و به ویژه از 9 شهریور ماه، فعالیت های گسترده مذهبی، دینی و فرهنگی در حرم مطهر شروع می شود، به بخش های مهم خدمات م


برچسب ها: آستان قدس رضوی - دهه پایانی صفر - تولیت آستان قدس رضوی - آستان قدس - میزبانی از زائران - پیش بینی - تولیت آستان قدس
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تشرف 30 میلیونی به حرم مطهر رضوی در دهه آخر ماه صفر

پیش بینی تشرف 30 میلیونی به حرم مطهر رضوی در دهه آخر ماه صفر